تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۵۶۶
تعداد بازدید: ۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
رئیس اداره شیلات شهرستان قشم از راه اندازی رشته تحصیلی تکثیر و پرورش میگو در شهر سوزا قشم به پیشنهاد شیلات و با همکاری آموزش و پرورش بخش شهاب خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، محمد پرورش با بیان اینکه راه اندازی این رشنه تحصیلی در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی بوده است گفت:بدون شک حضور این رشته در بین رشته های تحصیلی برای دانش آموزان منطقه ایجاد فرصت شغلی مناسب و ارتقای دانش تخصصی بومیان در این زمینه را به دنبال خواهد داشت.
رئیس اداره شیلات شهرستان قشم گفت : با توجه به اینکه قشم یکی از قطب های مهم تکثیر و پرورش میکو در استان و کشور است گفت: بدون شک با آمدن این رشته تحصیلی در شهرستان قشم و همینطور وجود بازار فعالیت و عرصه اقتصادی برای آن گام مهمی برای توسعه صنعت میگو و همچنین ارتقای وضعیت اقتصادی و شغلی جوانان منطقه خواهد بود0
پرورش در ادامه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید گفت:خوشبختانه وجود زیر ساخت های این رشته،حضور فعالان عرصه تکثیرو پروش میگو و همچنین وجود بسترهای آموزشی مناسب امکان ادامه این رشته تحصیلی تا مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را برای علاقه مندان به این رشته فراهم کرده است.
رئیس اداره شیلات شهرستان قشم اظهار داشت:خوشبختانه در سال تحصیلی جدید حدود 20 دانش آموز به این رشته تحصیلی جذب شده اند.
گفتنی است شهر سوزا در ۳۹ کیلومتری جنوب غربی شهرستان قشم واقع شده است ، و در موقعیتی ساحلی قرار گرفته و تنگه معروف و استراتژیکی هرمز در محدوده آن واقع شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: