تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۵۷۶
تعداد بازدید: ۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
با توجه به عملکرد موفق و مدبرانه فرمانده نیروی دریایی ارتش، در جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح، ایشان به عنوان موفق ترین فرمانده نیروهای مسلح انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش مارین نیوز، با توجه به عملکرد موفق و مدبرانه امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در هفتمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح، ایشان به عنوان موفق ترین فرمانده نیرو در بین سازمان ها و نیروهای مسلح انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت. 


همچنین در این مراسم بازرسی نیروی دریایی ارتش به عنوان موفق ترین بازرسی و ایمنی در بین سازمان ها و نیروهای مسلح انتخاب شد و دبیرخانه اشراف نیروی دریایی ارتش لقب موفق ترین دبیرخانه اشراف در بین سازمان ها و نیروهای مسلح را به خود اختصاص داد. 
در این مراسم، از امیر دریادار شهید غلامرضا شیرانی فرمانده فقید منطقه دوم دریایی ولایت (جاسک) نداجا به عنوان موفق ترین فرمانده یگان های صفی (عملیاتی) در بین فرماندهان سازمان ها و نیروهای مسلح تقدیر شد.

پایگاه خبری – تحلیلی دریایی ایران مارین نیوز این موفقیت ها را به فرماندهی محترم نیروی دریایی ارتش و همکاران ایشان تبریک عرض می نماید. 

امیر دریادار شهید غلامرضا شیرانی فرمانده فقید منطقه دوم دریایی ولایت (جاسک) نداجا

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: