تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۶۳۶
تعداد بازدید: ۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
اطلس تجهیزات دریایی ایران و نسخه دوم اطلس کشتی سازی های ایران در هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
به گزارش مارین نیوز، وجود اطلاعات یکپارچه و منسجم در حوزه صنایع دریایی کمک بزرگی به شناخت و تصمیم گیری در این صنعت استراتژیک خواهد کرد. بر این اساس کتاب "اطلس تجهیزات دریایی ایران" و "اطلس کشتی سازی های کشور" در هجدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی توزیع خواهد شد. 
میثم مغاره مسئول تهیه و تدوین کتابهای اطلس در اینباره گفت : کتاب "اطلس تجهیزات دریایی ایران" با هدف انعکاس توانمندی داخلی در صنعت ساخت تجهیزات دریایی و افزایش قدرت تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی استراتژیک و همچنین به منظور حمایت از صنعت مذکور و در نهایت جلوگیری از واردات این‌گونه تجهیزات از خارج منتشر شده است. این کتاب اطلاعاتی نظیر مشخصات تجهیزات دریایی تولید داخل، تصاویر محصولات و مشخصات شرکت تولید کننده به تفکیک گروه تولیدی و همچنین در دو زبان فارسی و انگلیسی را در اختیار علاقه‌مندان و فعالان این حوزه قرار می‌دهد. 


مغاره در خصوص کتاب "اطلس کشتی سازی های کشور" گفت : این کتاب نیز با هدف انعکاس توانمندی داخلی در صنعت کشتی سازی و افزایش قدرت تصمیم گیری و برنامه ریزی استراژیک و همچنین به منظور تولید شناور در داخل کشور و حمایت از صنعت کشتی سازی و در نهایت جلوگیری از واردات شناور از خارج،  به چاپ رسیده است.  این کتاب اطلاعاتی همچون تجهیزات به آب اندازی و از آب گیری، تجهیزات اصلی یاردها، اسکله‌ها، پارکینگ‌ها و کارگاه‌ها، ظرفیت سالیانه ساخت و تعمیر شناور همچنین شناورهای ساخته شده به تفکیک یارد سازنده را در اختیار علاقه مندان و فعالان  این حوزه قرار می دهد.


وی در پایان اعلام داشت : اطلس تجهیزات دریایی ایران و نسخه دوم اطلس کشتی سازی های ایران (سال 1395) به صورت عمومی در هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی توزیع و در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.  

شایان ذکر است، هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ مهرماه سال جاری توسط انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری منطقه آزاد کیش و ارگانهای دریایی کشور در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: