تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۶۵۳
تعداد بازدید: ۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
هجدهمین همایش صنایع دریایی و دریانوردی امروز سه شنبه بیست و هفتم مهر ماه در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس در کیش آغاز به کار کرد.
به گزارش مارین نیوز، هجدهمین همایش صنایع دریایی کشور با با هدف ارائه آخرین دستاوردهای صنایع دریایی کشور، تعامل و تبادل اطلاعات فناوری، دست یابی به آخرین اطلاعات جهانی در صنایع دریایی و دریانوردی و نیاز سنجی این صنعت استراتژیک با حضور مقامات کشوری و لشگری، مسئولین، کارشناسان و ... آغاز به کار کرد. 


سخنرانی مدیر عامل منطقه آزاد کیش، ارائه گزارش دبیر هجدهمین همایش صنایع دریایی و دبیر نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی وسخنرانی مقامات مدعو، میزگرد تخصصی چالش ها و فرصتهای پیش روی صنایع دریایی کشور در برنامه ششم، برپایی پنل تخصصی نفت و گاز فراساحل، سمینار همکاریهای دریایی بین المللی، سمینار فرصتهای گردشگری دریایی کشور، نشست کمیته های تخصصی انجمن مهندسی دریایی ایران، کارگاه های آموزشی وارائه مقالات تخصصی از برنامه های دو روز این همایش است.
همایش‌های صنایع دریایی در راستای طرح مسائل و تدوین روش های ارتقاء و توسعه در حوزه دریا است. به طوری که تا کنون هفده دوره از همایش های صنایع دریایی را شاهد بودیم. امسال نیز هجدهمین دوره از آن با هدف طرح اهمیت و جایگاه صنایع دریایی در اقتصاد کشور آغاز به کار کرد.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی نیز ساعت 17 امروز سه شنبه با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.
بیست و شش کشور نظیر هلند، چین، آلمان، کورواسی، ترکیه، امارات، سنگاپور، ایتالیا، نروژ، روسیه، پرتغال، سوئد، ژاپن، اکراین و... از جمله کشور هایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.
طرح بزرگترین نقاشی دریایی ایران، گشت دریایی و بازدید ازپرورش ماهی در کنار رونمایی از  شناور صبا که قابلیت حمل هلکوپتر را دارد و شناور مسافربری کلاس ذوالفقار نیز از دیگر برنامه های این بخش است.
شایان ذکر است که هجدهمین همایش صنایع دریایی از امروز ۲۷ الی ۳۰ مهرماه توسط انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری منطقه آزاد کیش و ارگانهای دریایی کشور در جزیره کیش برگزار می شود.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: