تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۶۷۰
تعداد بازدید: ۱۸۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
همزمان با افتتاح هجدهمین همایش صنایع دریایی مراسم تحویل سکوی فاز 17 پارس جنوبی و مراسم به آب اندازی و تحویل کشتی اقیانوس پیمای ایران - کاشان با حضور معاون اول رئیس جمهوری انجام شد.
به گزارش مارین نیوز، امسال  همایش صنایع دریایی کیش با توسط انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری منطقه آزاد کیش و دیگر ارگانها و شرکتهای دریایی کشور ‌برگزار گردید.
مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران از شرکت های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران که از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه صنایع دریایی در کشور و همچنین در سطح منطقه است، امسال بگونه ای متفاوت در همایش و نمایشگاه صنایع دریایی شرکت کرد.
همزمان با برگزاری افتتاحیه این همایش، مراسم تحویل سکوی فاز 17 پارس جنوبی که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، بطور زنده در سالن اصلی برای حاضران پخش شد و همچنین مراسم به آب اندازی و تحویل کشتی اقیانوس پیمای کاشان که تماما بوسیله مهندسان و کارگران ایرانی شرکت ایزوایکو  ساخته شد در مراسم افتتاحیه به نمایش درآمد.


در همایش صنایع دریایی کیش،‌ حضور 110 شرکت شرکت های خارجی در مقایسه با سال گذشته، ‌از رشد هشت و نیم برابر برخوردار بود و نوید این را می دهد سرمایه گذاران خارجی نسبت به عقد قراردادهای همکاری با شرکت های ایرانی در  حوزه صنایع دریایی اقبال بیشتری از خود نشان دهند. 




نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
1
0
افتتاح این کشتی برای چندمین بار صورت میگیرد که آمارش از دست در رفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
1
0
فکر میکنم بیش از n بار این کشتی رونمایی شده است
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
2
دوست عزیز تو صنعت کشتی سازی دنیا جهت ساخت هر کشتی چند تا مرحله یا جشن مهم داره که به ترتیب کیل لایینگ (keel laying) و آب اندازی(launching) و تحویل دهی (delivery) هست البته تو ایران چون کشتیهای اقیانوس پیما ساخته نشده بوده تست دریا یا sea trial هم اعلام میکنن و جشن میگیرن ستا کشتی ساخت ایزوایکو هم هر کدومشون همین 4 تا جشن و اعلام عمومی داشته سند دیگری دارید بفرمایید جدا از اینکه زمان ساخت طولانی شده ضمنا جهت اطلاعتون تحویل دهی کشتی هم مثل ماشین نیست تو یه روز انجام بشه پروسه تحویل دهی خودش یکماه تا 40 روز طول میکشه و از روزی که آقای جهانگیری اومده کشتیرانی هم نفراتش (ship staff) آورده و پروسه تحویل دهی شروع شده و هم اکنون نیز در جریان هست پس اگر کاری نمیکنیم و بیروم گود نشستیم تز میدیم زحمت هموطنانمون رو اینجوری سخیف نکنیم تا درگیر پروژه و کار نباشید اصلا درکی از عمق کار و سختیهاش ندارید در حال حاضر هم که همه ما کارشناس و با تجربه صنعت دریا هستیم منتهی از تو دفتر کار خودمون اگه یه روز هم درگیر کار بشیم بکلی نظراتمون بر میگرده چون تازه میفهمییم پروژه و کشتی ساختن تو ایران یعنی چه ... کشتس ساختن منظورم کشتیهای اقیانوس پیما هست نه ااپلای بوت و یدک کش و لندینگ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: