تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۶۷۷
تعداد بازدید: ۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در حوزه صنایع دریایی و محصولات غذایی و شیلاتی این بانک تمام توان خود را برای راه‌اندازی و به بهره‌برداری رساندن طرح‌های صنعتی و تولیدی استان بوشهر به کار می‌گیرد.
به گزارش مارین نیوز، علی اشرف افخمی پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های صنعتی و تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با اشاره به اینکه این بانک از ظرفیت‌های خود برای رونق اقتصادی و فعال سازی واحدهای صنعتی و تولیدی استفاده می‌کند، اظهار داشت: بانک صنعت و معدن بر اساس تجربه 60 ساله خود آگاهانه و به روش علمی از صنایع  و واحدهای تولیدی حمایت می‌کند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن از حمایت این بانک از صنایع کوچک، متوسط و بزرگ خبرداد و گفت: بانک صنعت و معدن بر اساس راهبردها و طراحی‌های مدون  توسعه‌ای و جامع‌نگر از صنایع کوچک، متوسط و بزرگ حمایت می‌کند.
وی به سرمایه‌گذاری بانک صنعت و معدن در صنایع فولاد، پتروشیمی، راه آهن و نیروگاه اشاره کرد و افزود : استان بوشهر دارای ظرفیت‌ های مهم و بالایی در بخش‌ های مختلف است که بانک صنعت و معدن می‌ تواند در توسعه سرمایه‌گذاری نقش آفرینی کند.
افخمی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به طرح‌ های صنایع دریایی و مواد غذایی در اولویت بانک صنعت و معدن قرار دارد، افزود : با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در حوزه صنایع دریایی و محصولات غذایی و شیلاتی این بانک تمام توان خود را برای راه‌اندازی و به بهره‌برداری رساندن طرح‌ های صنعتی و تولیدی استان بوشهر به کار می‌گیرد.

منبع : تسنیم 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: