تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۶۷۸
تعداد بازدید: ۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
انجمن مهندسی دریایی ایران در چهارمین همایش "پیشرفت و توسعه علمی کشور" مفتخر به دریافت لوح انجمن برگزیده در بررسی عملکرد پنج ساله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گردید.
به گزارش مارین نیوز، انجمن مهندسی دریایی ایران در چهارمین همایش "پیشرفت و توسعه علمی کشور" با حضور دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، دکتر محمود صادقی دبیر کمیسیون انجمن های علمی کشور و دکتر مجید قاسمی رییس شورای انجمن های علمی کشور مفتخر به دریافت لوح انجمن برگزیده در بررسی عملکرد پنج ساله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گردید. 

در متن این لوح تقدیر آمده است : 

جناب آقای دکتر محمدسعید سیف 
ریاست محترم انجمن مهندسی دریایی ایران
کسب عنوان انجمن برگزیده در بررسی عملکرد پنج ساله آن انجمن، حاصل تلاش جمعی اساتید، متخصصان و صاحب نظران حوزه های علم و فناوری بوده است. 
ضمن عرض تبریک این موفقیت بزرگ از خداوند منان برای تمامی علمای صدیقه و دانشمندان گرانقدر علم و فناوری کشور آرزوی سلامتی، شادکامی و تعالی روز افزون برای خدمت به جمهوری اسلامی ایران را داریم. 
دکتر مجید قاسمی 
رییس شورای انجمن های علمی کشور 

چهارمین همایش "پیشرفت و توسعه علمی کشور" از سوی شورای انجمن‌های علمی ایران و با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بانک پاسارگاد، دانشگاه خاتم و انجمن‌های علمی با حضور و مشارکت فعال انجمن‌های علمی سراسر کشور و استادان برجسته دانشگاه‌ها، در محل دانشگاه خاتم روز گذشته دوشنبه سه آبان برگزار گردید.
محورهای این همایش شامل اشتغال و کارآفرینی فارغ‌التحصیلان، همگرایی دولت، صنعت و دانشگاه در پیشرفت و توسعه کشور و نقش بخش خصوصی در توسعه کیفی و کمی پژوهش و آموزش عالی از جمله مهم‌ترین محورهای این همایش بود.
به گزارش مارین نیوز، یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش، تأکید بر لزوم مشارکت و نقش تأثیرگذار انجمن‌های علمی در پیشرفت و توسعه‌ علمی کشور است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: