تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۶۸۳
تعداد بازدید: ۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
رئیس کمیته بنادر و دریانوردی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی برای همکاری با سرمایه گذاران در حوزه بندری ایران، ابراز داشت: بندرهای کشور دارای سازوکار صد درصد جهانی هستند که باید جایگاه آن‌ها را در سطح جهان با توجه به نرخ بهره‌وری، استفاده از دانش نوین و به دست آوردن مزیت رقابتی ارتقا دهیم.
به گزارش مارین نیوز، حسین هاشمی تختی روز دوشنبه در دیدار کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با هیات اعزامی از کمیسیون راه و شهرسازی مجلس آلمان، اظهار داشت: این بندرها به‌عنوان سکوی تجارت جهانی محسوب می‌شوند.
رئیس کمیته بنادر و دریانوردی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بندرهای ایران آمادگی پذیرش کشتی های بین المللی را دارند، تصریح کرد: شهید رجایی از جمله مهمترین بندرهای ایران در هرمزگان است که با بهره مندی از مدرن ترین و استانداردترین تجهیزات بندری دنیا، 84 درصد کل عملیات جابجایی کانتینر در ایران را عهده دار است و به‌عنوان قطب کانتینری کشور به‌حساب می‌آید. 
رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با اشاره به برنامه های توسعه ای بندر شهید رجایی، گفت: در آینده نه‌ چندان دور ظرفیت عملیاتی بزرگ‌ترین بندر کانتینری ایران از سه میلیون و 300 هزار تی ای یو کانتینر به شش و پس‌ از آن به 8 میلیون تی ای یو افزایش می یابد.
هاشمی تختی ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی برای همکاری با سرمایه گذاران در حوزه بندری ایران، ابراز داشت: بندرهای کشور دارای سازوکار صد درصد جهانی هستند که باید جایگاه آن‌ها را در سطح جهان با توجه به نرخ بهره‌وری، استفاده از دانش نوین و به دست آوردن مزیت رقابتی ارتقا دهیم.

منبع : ایرنا 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: