تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۶۹۲
تعداد بازدید: ۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
ارائه دستاورد‌ها و محصولات فناورانه به صورت رایگان در نمایشگاه «آثار و دستاوردهای فناورانه دریایی کشور» با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی و مشارکت انجمن مهندسی دریایی ایران صورت پذیرفت.
به گزارش مارین نیوز، ضرورت توجه به دریا و صنایع و فناوری های دریایی نیازمند تقویت و توجه ویژه است که باید با فعالیت های فرهنگ سازی و ترویجی مثل برگزاری همایشها، جشنواره ها و نمایشگاه ها توجه بیشتری به دریا داشته باشیم. بر این اساس دومین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" با هدف ترویج مباحث مرتبط با دریا در حوزه‎های ذیل برگزار خواهد شد :
  • طرح‎های برتر فناورانه دریایی
  • نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی
  • ایده بازار
  • مسابقات دانشجویی
  • مسابقات دانش‎آموزی
این جشنواره ملی با توجه به توسعه شرکتهای دانش بنیان و اهمیت کارهای ترویجی، اقدام به برگزاری نمایشگاهی تحت عنوان «آثار و دستاوردهای فناورانه دریایی کشور» همزمان با دومین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" 17 الی 19 آبان ماه 1395 در تهران نموده است تا بستری مناسب برای دانش آموزان فراهم شود و از دستاوردهای صنایع دریایی دیدن کنند تا بیشتر با مباحث دریا آشنا شوند.
به گزارش مارین نیوز به نقل از دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی و مشارکت انجمن مهندسی دریایی ایران غرفه‌ای (حداقل 12 مترمربع) به صورت رایگان فراهم گردیده و از شرکتها و ارگانهای دریایی کشور جهت ارائه دستاورد‌ها و محصولات فناورانه خود در این نمایشگاه دعوت شده است. 
نمایشگاه دستاوردهای دریایی کشور و آثار دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره در رشته های مختلف همچون ماکت، مقاله، عکاسی، داستان، شعر و...  در محوطه باغ موزه دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت. 

علاقه مندان می توانند جهت هماهنگی تخصیص غرفه با شماره تلفن 7-44273495-021  تماس حاصل نمایید. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: