تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۶۹۷
تعداد بازدید: ۳۶۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) بوشهر گفت : شمار نیروهای شاغل در این شرکت امسال از 400 به 2300 نفر افزایش یافته است.
به گزارش مارین نیوز، علی زارعی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی با موضوع شرکت صدرا در بوشهر افزود: در برخی مواقع نیروی کار مورد نیاز در استان وجود ندارد که بناچار از سایر استانها تامین می شود.
مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) بوشهر اضافه کرد: هم اینک 10 سکو شامل چهار سکو مربوط به فازهای 22 و 24، چهار سکو فاز 13و دو سکو فازهای 17 و 18 در این شرکت در دست ساخت است که تا پایان امسال یک سکو مربوط به فاز 22 و یک سکو مربوط به فاز 24 به بهره برداری خواهد رسید.
استاندار بوشهر در این نشست گفت : شرکت صنعتی دریایی ایران در کنار فعالیت هایی که دارد با روند تدریجی به مسائل اجتماعی ورود کند.
مصطفی سالاری افزود : صدرا با فعالیت های اجتماعی می تواند برخی ذهنیت های منفی در مورد این شرکت در بوشهر در باره مسائل کارگری را از بین ببرد.
وی اظهار کرد : برنامه زمان بندی بخش اول تصفیه خانه شرکت صدرا که در دست اقدام است، به محیط زیست اعلام شود.
سالاری اضافه کرد : هماهنگی های لازم با مدیریت قرارگاه خاتم الانبیا و مدیریت صدرا صورت گرفته تا خریدهای این شرکت در بوشهر انجام شود ولی پرداخت از سوی مرکز صورت گیرد.
وی ادامه داد : هدف ازاین روند تقویت بانکهای استان است تا منابع آنها تقویت شده و بتوانند در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و متوسط استان کمک کنند.
سالاری گفت : شرکت صدرا توافقی را که برای تبدیل شدن به منطقه ویژه انجام شده است دنبال کند.
وی ادامه داد : در زمینه اشتغال، صدرا فهرست شرکتهای طرف قرارداد را به دبیرخانه اقتصاد مقاومتی اعلام کند تا برای بکار گیری نیروی متخصص با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اقدامات لازم صورت گیرد.
سالاری بیان کرد : همچنین در قراردادها قید شود که برای بکارگیری نیروی انسانی موردنیاز از اداره کل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان بوشهر استعلام و در صورت نبودن نیروی کارمورد نیاز در این استان ازسایر شهرهای کشور تامین شود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سهامدار صدرا
|
United States
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
3
مدیریت محترم لطفایه نیم نگاهی هم به قیمت
سهم صدرا داشته باشید
7 سال سهامدارم دریغ از سود وافزایش قیمت
اخه مدیر باس حواسش به همه چی باشه قیمت سهم نشانگرخیلی چیزهاست
سرمایه واعتبارمان در این سهم از بین رفت
30000 سهامدار منتظر عملکردتان هستند
محمد بابایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
سلام خسته نباشید:من دارای6سال تجربه مترجمی انگلیسی دارم.تجربه مدیریت سر÷رستی کنترل کیفی اموراداری مباشری نقشه کشی و نقشه خونی صنعتی دارم.آشنایی بازرسی جوش کام÷یوتر....دارم.ومایلم باشرکت شما همکاری داشته باشم.تلفن09903927719-09132835228
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: