تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۶۹۸
تعداد بازدید: ۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
دبیرخانه جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در بخش دانش آموزی اسامی برگزیدگان نهایی را اعلام کرد.
به گزارش مارین نیوز، دبیر کارگروه ترویج و آموزش ستاد دریایی با اعلام این خبر افزود : داوری این بیست و چهار رشته در 3 مرحله انجام شد و این مقاطع شامل ابتدایی تا متوسطه بود و برای هر بخش با همکاری و مساعدت وزارت آموزش و پرورش داوری تخصصی انجام گرفت. 
بهنام رضایی افزود : همچنین رشته هایی مانند مقاله پژوهشی، طرح و ابداعات و اختراعات، ماکت که نیازمند داوری تخصصی در حوزه های مختلف دریا بود، با همکاری ارگانهای دریایی کشور طی دو جلسه داوری انجام پذیرفت. 
رضایی اضافه کرد : علاوه بر این بیست و چهار رشته، داوری مسابقه "خانوداگی آشنایی با دریا" از میان بالغ بر 6000 پاسخ دریافتی انجام و 100 پاسخ برگزیده اعلام شد. 
دبیر کارگروه ترویج و آموزش ستاد دریایی اعلام داشت : در بخش دانش آموزی، مسابقات شناورهای کنترل از راه دور در میان سی تیم و ربات های زیرسطحی در میان پنج آیتم در روزهای جشنواره (17 الی 19 آبان ماه 1395 تهران – باغ موزه دفاع مقدس) برگزار و در اختتامیه تقدیر می گردد. 




تذکرات :
  • بخش مقالات پژوهشی، نوآوری و خلاقیت با توجه به نظر هیأت داوران متعاقبا اعلام خواهد گردید.
  • برگزیدگان محترم جهت تایید نهایی، تصویر کارت ملی خود را به همراه عنوان بخش برگزیده شده، به نشانی پست الکترونیکی جشنواره به نشانی info@irandarya.com ارسال نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه دانش آموزی تماس حاصل نمایید.
021-22925555-6
  


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: