تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۷۰۹
تعداد بازدید: ۱۲۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: همه تعهدات مالی به شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) در مورد تامین کالاها و تحهیزات مورد نیاز انجام شده است و این شرکت باید تمام تلاش خود را برای ساخت سکوهای گازی فازهای 13، 17و18 و 22تا 24 پارس جنوبی بکار گیرد.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در بازدید از یارد صنعتی بوشهر گفت : تمام تعهدات مالی کارفرما به شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) در مورد تامین کالاها و تحهیزات مورد نیاز در این مقطع انجام شده و پیمانکار باید تمام تلاش خود را برای ساخت سکوهای گازی 3 پروژه پارس جنوبی شامل فازهای 13، 17و18 و 22تا 24 به کار گیرد.
مهندس محمد مشکین فام با بیان اینکه ساخت 10 سکوی گازی پارس جنوبی در تعهدات شرکت صدرا قرار دارد اظهار داشت:با بهره برداری از این سکوهاروزانه 5 میلیارد فوت مکعب به ظرفیت برداشت گاز از میدان مشترک افزوده خواهد شد.
مشکین فام ، برداشت این میزان گاز را معادل روزانه 25 میلیون دلار ارز آوری برای کشور دانست وتصریح کرد: صدرا باید هرچه سریع تر تجهیزات و کالاهای باقی مانده در کارخانه های سازنده و یا در محل گمرکات را جهت تسریع در روند اجرای این سکوها به یارد بوشهر انتقال دهد، چرا که تاخیر هرچه بیشتر در این روند ،معادل همین میزان ضرر و زیان به کشور وارد می کند.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به اینکه یارد صدرا یکی از بزرگ ترین یاردهای سازنده سکوهای گازی پارس جنوبی است افزود: طی سال های گذشته، توقف پروژه به دلیل مشکلات حاد شرکت صدرا بوده که خوشبختانه در مقطع فعلی رفع شده است.
او با اشاره به اینکه حجم گسترده ای از فعالیت های ساخت سکوها در این یارد متمرکز شده ادامه داد:انتظار می رود کالاهای مورد نیاز پروژه ها هر چه سریع تر تامین شده و تحرک بیشتری در جریان اجرای تعهدات مورد نظر صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خطاب به پیمانکار سازنده سکوهای گازی فازهای 13، 17و18 و 22تا 24 پارس جنوبی خاطرنشان کرد: پارس جنوبی پروژه ای ملی و مربوط به تمامی مردم ایران است؛ از این رو کارفرما و پیمانکار هردو موظفند در راستای جلوگیری از زیان دهی سرمایه های ملی هرچه بیشتر تلاش کنند.
او با بیان اینکه شرکت صدرا از عمده ترین پیمانکاران ایرانی است که تاکنون در چندین پروژه پارس جنوبی حضور داشته است، تاکید کرد: اجرای به موقع تعهدات پیمانکار در مرحله کنونی، آزمونی بزرگ برای این شرکت است تا با اتمام موفق آن، در آینده نیز در پیشخوان جبهه اقتصادی و صنعتی کشور حضوری فعالانه و مشارکتی سازنده ایفا کند. 

منبع : روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس 


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سهامدار صدرا
|
United States
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
0
0
عراقی‌ها برنده برداشت نفت از میادین مشترک
سهامدار صدرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
0
هیچ جای دنیاچنین عملکردی با سرمایه ملی
وچنین رفتاری با سهامدارا نشده
چطور بگیم ما حقمونه از داخل شرکت ازچرایی افت قیمت وخیلی از ابهامات با خبر باشیم
ما حق انتقاد از عملکردضعیفتون عدم شفاف سازی و...............داریم
ما حقمونه بدونیم چراسال 82/5/29قیمت سهم47785بوده والان بعد13 سال قیمت سهم2661 ریال
چه اتفاقی در شرکت افتاده که این سرمایه ملی اینقدرضعیف شده
بله دانستن حق ماست وپاسخگویی وظیفه شما
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: