تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۷۱۷
تعداد بازدید: ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
اکبر غنجی، رویکرد شرکت کشتیرانی دریای خزر را حمایت از بازرگانی خصوصی عنوان کرد و افزود: کاهش تعرفه‌های بازرگانی در بنادر می‌تواند در توسعه این روند کمک کند.
به گزارش مارین نیوز، جلسه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی صبح امروز در استانداری گیلان با طرح مشکلات بخش خصوصی و دستور پیگیری محمدعلی استاندار برای برطرف کردن آنها برگزار شد.
مدیر عامل شرکت کشتیرانی دریای خزر در نشست مذکور کمک به بازرگانی را راهبرد این نهاد دانست و اظهار کرد: از سال گذشته در شرکت کشتیرانی نرخ‌ها را افزایش ندادیم و ایجاد جذابیت کردیم.
اکبر غنجی رویکرد شرکت کشتیرانی دریای خزر را حمایت از بازرگانی خصوصی عنوان کرد و افزود: کاهش تعرفه‌های بازرگانی در بنادر می‌تواند در توسعه این روند کمک کند.
وی با بیان اینکه حذف سوخت یارانه از مشکلات شرکت کشتیرانی دریای خزر است، تصریح کرد: مشوق‌های صادراتی و حمایت از نوسازی ناوگان حمل و نقل دریایی در امر توسعه بازرگانی دریایی اثرگذاری خوبی دارد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان نیز در نشست مذکور، نقش کشتیرانی در حمل و نقل دریایی و بازرگانی خارجی را مهم عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات به کشتیرانی از اولویت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان است.
حسین چراغی با اشاره به اینکه تعرفه‌های بنادر و دریانوردی گیلان گران نیست، بیان کرد: در برخی از شاخص‌ها از کشورهای حاشیه خزر تعرفه‌های کالا ارزان‌تر است.
وی، حذف بخشی از تعرفه‌های گمرکی را از اقدام‌های مفید ذکر کرد و افزود: در بنادر باید رقابت‌پذیری ایجاد کنیم و این موضوع در گیلان به خوبی مدیریت شده است.
استاندار گیلان نیز در جلسه گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی، وضعیت کشتیرانی دریای خزر را خوب توصیف کرد و خواستار پیگیری مشکلات کشتیرانی برای فعالیت بیشتر شد.
محمدعلی نجفی در پایان با اشاره به وضعیت دامداران گیلان بیان کرد: حمایت از دامداران باید انجام شود تا بیش از این متحمل ضرر نشوند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
آیا در شمال کشور کسی هست که بتواند بر این مسایل نقد بنویسد . ؟ و واقعیت ها را عنوان نماید . ؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: