تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۷۱۸
تعداد بازدید: ۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
شرکت بنادر عراق اعلام کرد که یگان های امداد و نجات دریایی، یک لنج ایرانی غرق شده در سواحل این کشور را از آب بیرون کشیدند.
به گزارش مارین نیوز به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، انمار عبدالمنعم الصافی مدیر بخش اطلاع رسانی و روابط عمومی شرکت دولتی بنادر این کشور صبح امروز (شنبه) از موفقیت یگان های بخش امداد و نجات دریایی این شرکت در بیرون کشیدن یک لنج ایرانی خبر داد که دو روز پیش در کنار یکی از اسکله های بندر خور الزبیر در غرب استان ساحلی و مرزی بصره خبر داد.
بر اساس این گزارش، مدیر بخش اطلاع رسانی و روابط عمومی شرکت دولتی بنادر عراق که مقر اصلی آن در استان بصره در جنوب این کشور قرار دارد، در این باره اظهار داشت: بخش امداد و نجات دریایی با همکاری و هماهنگی مدیریت بندر خور الزبیر، عملیات بیرون کشیدن لنج ایرانی «آل عمران» را تکمیل کرد که دو روز پیش به دلیل نفوذ آب به داخل آن در نزدیکی این بندر غرق شده بود.
الصافی در گفت و گو با السومریه نیوز با بیان این که لنج مذکور حامل نزدیک به ۳۵۰ تن خرما بوده، تاکید کرد که این لنج به وسیله یک یدک کش دریایی به بندری که از آن آمده بازگردانده خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: