تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۸۰۶
تعداد بازدید: ۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
اولين دوره جشنواره فيلم كوتاه دريا با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ارديبهشت ماه سال جاري شروع به كار نمود.
به گزارش مارین نیوز، به منظور اعتلا و آشنایی بیشتر دانشجویان با دریا، اولین دوره جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه دریا در چهار محور، زندگی مردم و دریا، دانشگاه و دریا، صنعت و دریا و گردشگری و دریا با همت ستاد توسعه فناوری صنایع دانش بنیان دریایی و دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار گرديد.
به گزارش دبیرخانه این جشنواره، كيفيت و کمیت آثار دریافتی توسط دبیرخانه به نسبت اولین دوره برگزاری، نسبتا رضایت بخش و مناسب بود و در اولين دوره بيش از ٣٠ اثر به دبيرخانه راه يافت كه از نقاط گوناگون كشور ارسال گرديده بودند. بيشترين آثار ارسال شده مربوط به حوزه هاي زندگي مردم و دريا و گردشگري و دريا بود. تمامی آثار توسط  اساتید و فعالین حوزه فیلم و سینما به صورت مرحله اي و در ٣ مرحله به دقت بررسی و نهایتا برگزیدگان هر یک از حوزه ها مشخص گردید. 
بر اساس این گزارش، در بخش زندگی مردم و دریا مهسا حسینی از کرمان، بنیامین بارانی نیا از هرمزگان و اسماعیل پورمحمد از گیلان و در بخش گردشگری و دریا نازنین بابایی از زنجان و فرزانه احمدی از تهران و در بخش صنعت دریا آزاده کریمی از هرمزگان و در بخش دانشگاه و دریا مهسا حسینی از کرمان و شهاب شهریاری از مازندران و در بخش آزاد علیرضا طاهرزاده از بوشهر و زهرا حاتمی از تهران، از برگزیدگان این جشنواره بودند که طی مراسم جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" از برگزیدگان تقدیر و جوایزی اهدا گردید.   
با تکیه بر تجربیات کسب شده در این دوره، امیدواریم دوره هاي بعدی این جشنواره به مراتب قوی تر و بهتر برگزار گردد.
دومین جشنواره دریا مسیر پیشرفت به همت ستاد توسعه فناوری و دانش بنیان دریایی، ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و سازمان های دریایی از 17 تا 19 آبان ماه 1395 در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: