تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۸۱۲
تعداد بازدید: ۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
استاندار خوزستان خبر داده است که همه امکانات زیربنایی منطقه آزاد اروند برای اعزام بی وقفه زائران حسینی فراهم شده است و در این راستا اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر همکاری بسیار مطلوبی با این سازمان داشته است.
به گزارش مارین نیوز، اسماعیل زمانی استاندار خوزستان در بازدید از منطقه آزاد اروند آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی که از طریق پایانه مرزی شلمچه و پایانه دریایی خلیج فارس عازم عتبات عالیات هستند مورد بررسی قرار داد.
نماینده عالی دولت در استان خوزستان در این بازدید بر آماده سازی صد درصدی امکانات رفاهی برای تردد آسان زائران اربعین حسینی تاکید کرد.
مدیرعامل منطقه آزاد اروند از آمادگی این سازمان برای اعزام یک میلیون زائر اربعین حسینی از این منطقه به شهرهای مقدس کربلا و نجف اشرف خبر داد.
اسماعیل زمانی افزود:همه امکانات زیربنایی منطقه آزاد اروند برای اعزام بی وقفه زائران حسینی فراهم شده است و در این راستا اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر همکاری بسیار مطلوبی با این سازمان داشته است.
وی گفت:هم اکنون منطقه آزاد اروند به عنوان بزرگترین کانون برای تردد زائران اربعین حسینی تبدیل شده است.
زمانی افزود: امکانات ترابری و لجستیک هوایی، دریایی، ریلی و زمینی منطقه آزاد اروند بسیج شد و بطور شبانه روزی در حال سرویس دهی به زائران اربعین حسینی هستند.
به گزارش مانا استاندار خوزستان از دستگاه های ذیربط بخصوص منطقه آزاد اروند و اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در خدمت رسانی به زائران حسینی تقدیرکرد.
ولی الله حیاتی معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر نیز گزارشی از وضعیت تردد زمینی و دریایی زائران اربعین حسینی ارائه کرد.
مسئولان عالی رتبه انتظامی کشور از زائران اربعین حسینی درخواست کردند به علت محدودیت پذیرش زائران در مرز مهران، به مرزهای جنوبی بخصوص مرز شلمچه و منطقه آزاد اروند برای تشرف به عتبات عالیات مراجعه کنند.
هم اکنون سه فروند کشتی مسافری به ظرفیت ۷۰۹مسافر در مسیرخرمشهر – بصره به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند..


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: