تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۸۳۱
تعداد بازدید: ۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
دولت نیکاراگوئه در راستای تصویب قانون مشارکت بخش عمومی – خصوصی در سرمایه گذاری، فهرست پروژه های قابل واگذاری به بخش خصوصی در بازه زمانی 2021-2017 را معرفی نمود که ارزش کل این پروژه ها حدود 2/5 میلیارد دلار است.
به گزارش مارین نیوز، دولت نیکاراگوئه با تصویب قانون مشارکت بخش عمومی – خصوصی در سرمایه گذاری تلاش می کند زمینه های لازم برای مشارکت بیشتر سرمایه گذاران خصوصی داخلی و خارجی را فراهم نماید. در راستای اجرای این قانون و با طراحی و برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه های مختلف اقتصادی، دولت نیکاراگوئه فهرست پروژه های قابل واگذاری به بخش خصوصی در بازه زمانی 2021-2017 را معرفی نمود که ارزش کل این پروژه ها حدود 2/5 میلیارد دلار است. این پروژه ها، شامل طرح هایی با تامین مالی مشخص شده و پروژه های باز برای تامین مالی است. 
گزارش کامل تشریح قانون مشارکت بخش عمومی – خصوصی و سیاستهای کلان دولت نیکاراگوئه و فهرست فرصت ها و اطلاعات پروژه های سرمایه گذاری با اعلام دفتر توسعه امور بین المللی وزارت راه و شهرسازی توسط سازمان بنادر و دریانوردی به کلیه انجمن ها و اتحادیه ها جهت انعکاس به شرکتهای علاقه مند ارسال شده است. 

شرح کامل آن را می توانید در لینک زیر مطالعه کنید:


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: