تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۸۳۵
تعداد بازدید: ۳۰۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
دانشجویان مهندسی کشتی گرایش موتور دانشگاه علوم و فنون دریایی از کارخانه کشتی سازی اروندان بازدید کردند.
به گزارش مارین نیوز، دانشجویان مهندسی کشتی گرایش موتور دانشگاه علوم و فنون دریایی صبح دیروز از کارخانه کشتی سازی اروندان بازدید کردند.
براساس این گزارش، طبق تلاش های انجام شده توسط انجمن علمی مهندسی کشتی گرایش موتور دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و با حمایت معاونت فرهنگی دانشگاه بازدیدی از کارخانه ی کشتی سازی اروندان1 به عمل آمد.


همچنین؛ در این بازدید با توضیحات کامل اساتید مجرب دانشکده مهندسی دریا، دانشجویان از نزدیک با نحوه ی ساخت  بدنه کشتی و نصب موتور و قطعات و قسمت های مختلف کشتی مسافربری کاتاماران آشنا شدند.
کشتی کاتاماران تبلور کننده ی جمله ی "ما می توانیم" هست که در آن میتوان ظرافت و توانایی مهندسین ایرانی به خصوص مهندسین کارخانه کشتی سازی اروندان را در صنعت دریایی مشاهده نمود. در ادامه دانشجویان از  کشتی های داخل حوضچه خشک که در حال سند بلاست شدن بودند و همچنین از landing craft های در حال ساخت  بازدید کردند. این قبیل بازدید ها باعث ایجاد پیوند بین دانشگاه و صنعت می شود.
در سیلابس رشته مهندسی موتور بازدید های علمی لازم وجود ندارد و تنها درس کنترل اتوماتیک خطی دارای بازدید میباشد در نتیجه دانشجویان این رشته مجبور هستند برای بازدید های خود از طریق فرهنگی اقدام کنند که با مشکلاتی رو به رو میشنود امیدواریم وزارت علوم بازنگریی در سیلابس درسی رشته مهندسی موتور بکند و بازدید های علمی را  در سیلابس درسی بگنجاند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
0
انشالله به اين فكر باشند كه دروس تخصصي اين دانشجويان توسط اساتيد متخصص رشته ي موتور صورت بگيرد ،كه متاسفانه در خرمشهر براي اين دانشجويان كسي نيست كه بطور تخصصي دروس موتور رو تدريس كنه واسه اين بنده خداها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: