تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۸۴۸
تعداد بازدید: ۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
رییس اداره هواشناسی دریایی استان گیلان : با توجه به شرایط ناپایدار جوی در چند روز اخیر که تا پنج شنبه ادامه دارد و سبب مواج شدن دریا شده، توصیه می شود تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها صورت پذیرد.
 به گزارش مارین نیوز، خانم هادی نژاد رییس اداره هواشناسی دریایی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار مارین نیوز با اشاره به بررسی مدل ها و نقشه های هواشناسی گفت : نقشه‌هاي پيش يابي نشان دهنده فعالیت هوای پرفشار تا صبح روز پنجشنبه بر روی سواحل جنوبی دریای خزر می باشد. 
هادی نژاد وزش باد را حداكثر 14 متر برثانيه در سواحل و ارتفاع موج حداكثر 2.5 متر در سواحل اعلام کرد. 
وی همچنین از افزایش سرعت باد و ارتفاع موج در سواحل جنوبی دریای خزر تا صبح روز پنجشنبه 4/09/95 خبر داد . 
رییس اداره هواشناسی دریایی استان گیلان اظهار کرد: با توجه به شرایط ناپایدار جوی در چند روز اخیر که تا پنج شنبه ادامه دارد و سبب مواج شدن دریا شده، توصیه می شود تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها  صورت پذیرد.

به گزارش مارین نیوز، اداره هواشناسی دریایی استان گیلان اولین مرکز هواشناسی دریایی در شمال کشور است که پیش بینی های هواشناسی دریایی را برای حاشیه جنوبی دریای خزر صادر می نماید. این مجموعه شرایط دریانوردی دور از ساحل و هم محدوده نوار ساحلی چه در بخش صیادی و گردشگری را پیش بینی می نماید. به گفته رییس اداره هواشناسی دریایی استان گیلان این پیش بینی ها از طریق نقشه های پیش یابی و اطلاعاتی که از طریق بویه ها و امکانات هواشناسی ساحلی جمع آوری می شود بصورت 12 ساعته انجام می شود. 
 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: