تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۸۵۲
تعداد بازدید: ۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان خواستار اجرای سریعتر طرح های تحقیقاتی دریایی بیشتری در این منطقه شد.
به گزارش مارین نیوز به نقل از دانشگاه آزاد هرمزگان، مهدی باقری در نشست خود با هیئت رئیسه و مدیران واحد قشم با تاکید بر اینکه دانشگاه ها امروز نیاز به افکار جدید با فناوری نوین دارند تسریع کرد: امروز دانشگاه باید با محوریت کارآفرینی تلاش کنند تا عرصه علم و صنعت را در اختیار کامل خود بگیرند واین مهم جز با خواستن و تلاش میسر نمی شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با اعلام رضایت از عملکرد این واحد دانشگاهی گفت: بالا بردن سطح کیفی و کمی آموزش و ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک برند علمی در کشور باید به عنوان یک اصل شناخته شود و همه ما وظیفه داریم در این مسیر گام برداریم.
این مسئول دانشگاهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان دروازه توسعه و موفقیت در کشور افزود: دانشگاه این وظیفه را دارد تا با معرفی ظرفیت های عظیم خود در راستای نیاز جامعه گام بردارد تا سهم بسزایی در تحقق شعار سال در کشور داشته باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تصریح کرد: از اینکه یک فرصت طلایی جهت تغییر کاربری اراضی و ساختمانها دانشگاه به فعالیتهای اقتصادی ایجاد شده است.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمت فعالیت در زمینه های غیر شهریه ای حرکت کند که این واحد با مدیریت توانمند خود خواهد توانست به این امر مهم دست یابد.
در ادامه رئیس واحد قشم گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و سیاست‌های واحد در راستای گسترش تحصیلات تکمیلی و ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کرد و گفت: تمام تلاش خود را در راستای اجرای سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی به کارگرفته ایم و امیدواریم بتوانیم با قدرت هرچه بیشتر در مسیر توسعه گام برداریم.
منصور آزاد با اشاره به اینکه واحد قشم وارد مرحله جدیدی از فعالیت‌های خود شده افزود: اکنون این واحد دانشگاهی توانسته در حوزه فعالیت های تحصیلات تکمیلی ۵۷ رشته کارشناسی ارشد و ۲۶ رشته دکترا را مصوب نماید و خدمات شایان تجلیلی را به دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه کند.
وی از پیشرفت ۷۵ درصدی ساختمان آموزشی و پژوهشی مرکز بین الملل قشم خبرداد و گفت: این مجموعه که برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حال گسترش است در بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با اشاره به ساخت مرکز رشد واحد های فناور افزود: این مجموعه نیز تا یک ماه آینده تکمیل و حدود ۱۵شرکت های دانش بنیان  می توانند در آن مسقر شوند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: