تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۸۵۸
تعداد بازدید: ۱۴۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت ما در بخش بانکرینگ حدود 100 هزار تن است، گفت : به دنبال این هستیم که کشتی های خارجی دیگر در فجیره (امارات) سوختگیری نکرده و به قشم بیایند.
به گزارش مارین نیوز، محمد سعیدی ضمن بر شمردن موفقیت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پسابرجام، عوامل موثر در توسعه تجارت و جذب بازارهای هدف را مورد بررسی قرار داد و فعال شدن خطوط لاینر از خلیج فارس به اقصی نقاط دنیا و اجرایی شدن قراردادها را از دیگر افتخارات این شرکت اعلام کرد. 
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود : بایسته است شرکت‌های گروه در جهت اهداف تعیین شده حرکت کرده و تمام تلاش خود را برای تصاحب بازار معطوف کنند. 
سعیدی پیش‌تر نیز از برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت بانکرینگ ایران در خلیج فارس به 500 هزار تن خبر داده و با بیان این که می خواهیم کشتی های خارجی دیگر در فجیره سوختگیری نکنند، گفته بود : کشتی های ایرانی بدون هیچ محدودیتی می توانند در بنادر دنیا پهلوگیری نکنند. 
وی بانکرینگ را یکی دیگر از سیاست های کشتیرانی اعلام کرد و افزود : هم اکنون ظرفیت ما در این بخش حدود 100 هزار تن است که با همکاری منطقه آزاد قشم آنرا به 500 هزار تن افزایش می دهیم. به دنبال این هستیم که کشتی های خارجی دیگر در فجیره (امارات) سوختگیری نکرده و به قشم بیایند. 
سعیدی افزود : در بخش بیمه ای توانسته ایم پوشش بیمه 580 میلیون دلاری در ابعاد مختلف را بگیریم و کشتی های ما به راحتی می توانند در همه بنادر دنیا بدون هیچ محدودیتی پهلوگیری کنند. 
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی همچنین گفت : کشتیرانی دریای خزر  در شرایط دشوار منطقه‌ای و بین المللی و وجود رقبای تجاری توانسته سهم خوبی از بازار منطقه به خود اختصاص دهد. 

منبع : میزان 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ALI
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
2
جناب اقای سعیدی
هر کشتی که برای دریافت سوخت در بندری لنگر اندازی می نمایید در حین دریافت سوخت مشکلات دیگر را نیز همزمان انجام می دهد برای مثال تعویض پرسنل و تعمیرات سفری اضطراری جابجایی قطعات و ......... ایا جزیزه قشم امادگی برای این انجام این خدمات را نیز دارد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: