تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۸۶۰
تعداد بازدید: ۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
دانشگاه صنعتی شریف با برگزاری کنفرانس بین‌المللی ناوبری، آخرین دستاوردهای علمی متخصصان این حوزه را ارائه خواهد کرد.
به گزارش مارین نیوز، دانشگاه صنعتی شریف نخستین کنفرانس بین‌المللی ناوبری را با حضور محققان و دانشمندان برجسته داخلی و خارجی در روزهای 17 و 18 آذرماه امسال در این دانشگاه برگزار می‌کند.
کنفرانس ملی ناوبری در بهمن ماه سال ۹۳ برگزار شد و امسال نیز این رویداد به صورت بین‌المللی و با حضور محققان و دانشمندانی از کشورهای فرانسه و چین برگزار خواهد شد.
ارائه آخرین دستاوردهای علمی متخصصین حوزه ناوبری در قالب مقالات، سخنرانی‌ های کلیدی و کارگاه‌ های آموزشی، طرح موضوعات مهم و کلیدی حوزه ناوبری در سطح ملی و بین‌المللی، ایجاد ارتباط ماندگار و هم‌افزایی دانش و تجربه میان صاحبان دانش و صنعت حوزه ناوبری و جهت‌ دهی به فعالیت‌ های علمی دانشگاهی و شرکت‌ های دانش‌ بنیان و ایجاد پایگاه دانشی در حوزه ناوبری و معرفی ظرفیت علمی و صنعتی حوزه‌ های ناوبری از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس است.
در این دوره از کنفرانس از 120 مقاله ارسال شده به دبیرخانه این کنفرانس، پس از داوری 60 مقاله انتخاب شد که از این میان 30 مقاله به صورت سخنرانی و 30 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.
در این کنفرانس در خصوص موضوعاتی چون ناوبری و سنسورها و سخت افزارها، ناوبری و الگوریتم‌ها و روش‌ها و ناوبری و کاربرد آن در هوافضا، دریا، خودرو و نقشه‌ برداری بحث و تبادل نظر خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: