تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۸۷۰
تعداد بازدید: ۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش با اشاره به توسعه ‌پایگاه‌های نداجا ‌طبق سیاست فرماندهی نیرو گفت: ‌حضور نداجا در سواحل مکران عملا دسترسی این نیرو را بر چهارراه دریایی عملی کرده است.
به گزارش مارین نیوز، امیر دریادار حسین آزاد با اشاره به افزایش گرایش بیش ار پیش کشورهای جهان به استفاده از اقتصاد دریا، اظهارداشت : برای دستیابی بیشتر به منافع و توسعه صنایع دریایی، بایستی دامنه حضور و استمرار در دریا را افزایش دهیم و این امر بدون ارتقاء سطح دانش تخصصی دریایی غیر ممکن است.
فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در ادامه با بیان اینکه بیشترین صنایع دریایی در هرمزگان حضور و فعالیت دارند، تصریح کرد : متاسفانه همواره خلاء فعالیت هنرستان‌های تخصصی و مراکز آموزش عالی در رشته‌های دریایی در این استان احساس می‌شود.
وی به فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی نداجا در سواحل مکران اشاره داشت و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و احداث مراکز آموزشی و کلاس‌های کمک  آموزشی سنوات اخیر در شهرهای سیریک و جاسک، موفق به افزایش آمار پذیرفته‌شدگان دانشگاهی در رشته‌های خاص در این منطقه شدیم.
امیر دریادار آزاد ادامه داد : متاسفانه هرمزگان نتوانسته تا کنون خلاء دبیرستان و یا مراکز آموزش تخصصی دریایی را پر کند و ما مجبور هستیم برخی از نیازهای خود را از مراکز آموزش تخصصی دریایی استان‌های دیگر نظیر بوشهر تامین کنیم.
وی در ادامه با تاکید به فعالیت کارخانجات نیروی دریایی ارتش واقع در بندرعباس اظهار‌داشت: تعداد کثیری از شرکت‌های فعال در این مجموعه از بین نیروی‌های بومی استان کادر خود را تکمیل می‌کنند و فعالیت مراکز آموزش تخصصی صنایع دریایی می‌تواند بر افزایش کیفی وکمی این نیروها تاثیر مستقیم داشته باشد.
فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به توسعه مناطق و پایگاه‌های نداجا در منطقه طبق فرمان مقام معظم رهبری و سیاست فرماندهی نیرو اظهارداشت : حضور نداجا در سواحل مکران عملا دسترسی این نیرو را بر چهارراه دریایی عملی کرده و ایجاد و توسعه و گسترش منطقه دوم ولایت در بندر راهبردی جاسک و همزمان چندین پایگاه در این مناطق در راستای فرمان مقام معظم رهبری است که نیازمند توسعه مراکز آموزش تخصصی جهت تامین نیروهای متخصص در صنایع وابسته است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: