تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۸۹۱
تعداد بازدید: ۳۹۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
کارخانجات نیروی دریایی ارتش به عنوان اصلی‌ترین و حساس‌ترین بخش تعمیراتی و تولیداتی نداجا در بخش شناورها و زیردریایی‌ها به شمار می‌رود.
به گزارش مارین نیوز، کارخانجات نیروی دریایی ارتش به عنوان اصلی‌ترین و حساس‌ترین بخش تعمیراتی و تولیداتی نداجا در بخش شناورها و زیردریایی‌ها به شمار می‌رود.
در ذیل می‌توانید تصاویری از پروژه‌های تعمیراتی و تولیدات نیروی دریایی ارتش در این کارخانجات را به تفکیک پروژه‌ها مشاهده کنیم.
زیردریایی یونس
زیردریایی یونس یکی از زیردریایی‌ها کیلوکلاس ایران است که هم‌اکنون در کارخانجات نیروی دریایی ارتش، تعمیرات دوره‌ای را می‌گذراند.














ناوشکن سبلان
ناوشکن سبلان، هم‌اکنون تعمیرات اساسی را در کارخانجات نیروی دریایی می‌گذراند و متخصصان کشورمان در حال انجام تعمیرات و نصب تجهیزات جدید روی این ناوشکن هستند.







ناوشکن سهند
ناوشکن پیشرفته سهند، سومین پروژه از  پروژه‌های موج است که هم‌اکنون در مراحل پایانی نصب تجهیزات و تزئینات داخلی به سر می‌برد. این ناوشکن، به نسبت پروژه‌های قبلی (جماران و دماوند)، از ویژگی‌های متمایز کننده‌ای برخوردار است.





ناو بندرعباس
ناو پشتیبانی بندرعباس، یکی از پروژه‌های دیگری است که در کارخانجات نیروی دریایی ارتش و به دست توانمند متخصصان داخلی در دست تعمیرات اساسی است.






ناوچه پیشرفته سینا 7
پروژه ناوچه پیشرفته سینا، یکی از پروژه‌های مهم تولیداتی کارخانجات نیروی دریایی ارتش که هم‌اکنون حدود 70 درصد پیشرفت داشته و می‌توان گفت که در آینده نه چندان دور، کار نصب تجهیزاتش به پایان می‌رسد.







منبع : تسنیم 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
1
لازم است به هنگام عکس برداری از این دریایی ها، پروانه آن پوشیده شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: