تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۹۰۶
تعداد بازدید: ۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : تخصص های مختلفی در صنایع دریایی مورد نیاز است که این نیرو مجموع آنها را در خود جای داده است.
به گزارش مارین نیوز، امیر دریادار حبیب الله سیاری سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت : وجود این تخصص ها توان بالایی برای این نیرو در زمینه ها و بخش های مختلف به همراه داشته است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آمادگی همیشگی نیروی دریایی ارتش برای مقابله با تهدیدها ، ادامه داد: این آمادگی رزمی و دفاعی به صورت مستمر باید ارتقاء یابد.
وی اظهار داشت : برای اولین بار تمام هواناوهای نداجا را عملیاتی کرده ایم که با هم پرواز می کنند.
وی با اشاره به حضور ناوگروه های این نیرو در آب های آزاد و بین المللی و دوردست ، اضافه کرد : این حضور مستمر برای تامین امنیت آب های بین المللی ، حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران و نشانه اقتدار نظام اسلامی است.
امیردریادار سیاری ابراز داشت : نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام تحرکات منطقه را رصد کرده و نظارت کاملی دارند.
وی ابراز داشت: همانگونه که بارها گفته ایم برای تامین امنیت در منطقه خلیج فارس نیازی به حضور کشورهای بیگانه نبوده و کشورها منطقه با همکاری یکدیگر قادر به انجام ان هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: