تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۹۱۷
تعداد بازدید: ۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
یک صد وهفدهمین اجلاس شورای آیمو با چند دستورکار مهم در شهر لندن درحال برگزاری است.
به گزارش مارین نیوز، یک صد و هفدهمین اجلاس شورای آیمو از تاریخ ۵ لغایت ۸ دسامبر ۲۰۱۶ مطابق با (۱۵ تا ۱۸ آذر ۱۳۹۵) در مقر آیمو در لندن درحال برگزاری است. 
در این اجلاس موضوعاتی چون تصویب گزارش کار کمیته های (حفاظت محیط زیست دریایی و صندوق همکاریهای فنی) MEPC ۷۰ و ۶۶ TC، نحوه محاسبه حق عضویت کشورها و تناژ آنها، تعیین بودجه کاری آیمو و بودجه لازم حقوق و دستمزد در رده های پستی مختلف در دبیرخانه آیمو و گزارش برگزاری روز جهانی دریانوردی و مراسم موازی آن در ترکیه در سال ۲۰۱۶ و برگزاری روز دریانورد، الحاق کشور بلاروس به کنوانسیون موجد آیمو و سه کنوانسیون مهم آیمو (کشور ۱۷۲ ام عضو آیمو) و چالش ها، اولویت ها و چارچوب کاری آیمو در دوره ۶ ساله ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳  مورد بررسی قرار میگیرند.
در همین راستا شعار روز جهانی دریانوردی سال ۲۰۱۸ میلادی توسط دبیر کل با عنوان IMO ۷۰: our heritage-Better shipping for better future  پیشنهاد و مورد تصویب قرار گرفت. 
شایان ذکر است شعار روز جهانی دریانوردی در سال ۲۰۱۷، Connecting Ships, Ports and People تعیین شده است.
در این نشست دکتر منصور آرامی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و علی اکبر مرزبان مدیرکل امور دریانوردان و سازمان های تخصصی بین المللی و ماندانا منصوریان معاون نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در آیمو حضور دارند.

منبع : سازمان بنادر و دریانوردی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: