تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۹۱۹
تعداد بازدید: ۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری نوشهر گفت : نوشهر دارای ایده های فناورانه زیادی در حوزه دریا است که باید تقویت شود.
 به گزارش مارین نیوز،  مجید یوسفی در سومین جلسه شورای واحدهای فناور این شهرستان که با حضور نماینده مجلس و جمعی دیگر از مسئولان در سالن  اجتماعات شهرداری نوشهر برگزار شد، اظهار کرد : تاکنون تعداد 200 نفر علاقه‌مند به حوزه علم و فناوری و ایده‌پرداز در مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر وارد شدند.
مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری نوشهر با بیان اینکه اولویت ما با افراد بدون اشتغال اما صاحب ایده است، تصریح کرد : بنابراین اطلاعات همه این افراد جمع‌آوری شده است که در حال حاضر با این افراد در حال کار هستیم.
این مسئول افزود : تأکید مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر بحث اشتغال در سطح دریا است که متمایز از سایر نهادهای مرتبط در حوزه اشتغال می باشد.
یوسفی گفت :  12 شهریور امسال نخستین رویداد ملی «استارت‌آپ» دریایی که همان تبدیل ایده به تجاری سازی کردن است توسط این مرکز  در نوشهر برگزار شد.
وی با پربار خواندن این همایش و ارائه ایده‌های بسیار متنوع و کاربردی، اظهار کرد : تفاهم‌نامه‌ای با مؤسسه غیرانتفاعی مازیار نور امضا شد تا دانشجویان به سمت پارک و فناوری روی بیاورند تا در زمینه اشتغال نیز  به نتایج مثبت دست پیدا کنند.
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر خاطر نشان کرد:  از طریق استانداری پیگیر هستیم تا فضایی حداقل به مدت 2 سال در اختیار مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر قرار داده شود تا بتوان ساختمان اداری و کارگاهی مستقلی را احداث و به بهره‌برداری رساند.
یوسفی تاکید کرد: مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر به رشد و ارتقای فرهنگ دریایی کمک بزرگی می‌‌کند.
وی با بیان اینکه  نوشهر  دارای پتانسیل بالایی در زمینه فعالیت‌های دریایی است، افزود: نخستین ایده بازار دریایی در دومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت  ارائه شد و ایده بازار ما بسیار مورد استقبال قرار گرفت.
مدیر مرکز رشد فناوری نوشهر گفت: تعداد 200 ایده به ما رسید که 87 ایده  برای ارائه سه دقیقه‌ای انتخاب شد و در نهایت پانزده ایده به مرحله نهایی راه یافت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: