تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۹۲۴
تعداد بازدید: ۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
وزیر ورزش و جوانان گفت : توسعه ورزش‌های آبی در استان بوشهر و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در دستور کار است.
به گزارش مارین نیوز، مسعود سلطانی‌فر صبح پنجشنبه در نشست با مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: استان بوشهر دارای مرزهای طولانی با دریا است و نیاز است که استفاده مناسبی از دریا و این سواحل صورت گیرد.
وزیر ورزش و جوانان از توسعه طرح‌های زیرساختی ورزشی در شهرستان عسلویه خبر داد و اضافه کرد : تلاش داریم با شناسایی مشکلات ورزشکاران و جوانان شهرستان عسلویه، در راستای رفع مشکلات این بخش قدم برداریم.
وی با تقدیر از وزارت نفت برای اجرای طرح‌های مسئولیت اجتماعی در شهرستان عسلویه، بیان کرد: یکی از اولویت‌های ورزش و جوانان توجه به مطالبات مردم است.
سلطانی‌فر از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر و شهرستان عسلویه خبر داد و افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود و اعتبارات مورد نیاز تخصیص خواهد یافت.
وی با بیان اینکه توجه به جوانان و مطالبات آنان از اولویت‌های برنامه سال آینده است، ادامه داد: نگاه دولت در کنار سرمایه‌گذاری‌های نفت، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی است.
وزیر ورزش و جوانان به ظرفت‌های ممتاز ورزش‌های آبی در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: توسعه ورزش‌های آبی در استان بوشهر و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در دستور کار است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: