تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۹۴۳
تعداد بازدید: ۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، به ورود این کمیسیون به موضوع بررسی مزایده ها خبر داد و افزود : شرکت های دولتی و خصوصی باید پایبند به اصول قانونی مناقصه باشند.
به گزارش مارین نیوز، محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با خانه ملت، با تاکید بر ضرورت رعایت شرایط مزایده از سوی شرکت های خواهان برگزاری آن، گفت: اینکه شرکتی دولتی بخواهد با نقض قانون و شرایط مندرج در آیین نامه ها به برگزاری مزایده اقدام کند با برخوردهای قاطع مجلس رو به رو خواهد شد.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با ایجاد رانت و باند بازی در مزایده ها افراد و شرکت های غیرتخصصی روی کار خواهند آمد، افزود: نظارت بر روند برگزاری مزایده ها باید با قوت بیشتری جهت مقابله با تخلفات در این رابطه پیگیری شود.
وی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر اینکه سازمان بنادر و دریانوردی اقدام به برگزاری مزایده ای با تعیین شرکت برنده از پیش کرده است، تصریح کرد: در صورتی که این مهم به اثبات برسد به طور حتم مسئولان مورد برخورد واقع خواهند شد.
رضایی کوچی با تاکید بر اینکه اصل برگزاری مزایده ایجاد فضای سالم رقابتی میان شرکت های متقاضی است، گفت: اینکه شرکتی با زد و بند اداری برنده چنین مزایده هایی باشد قابل پذیرش نیست.
وی ادامه داد: تنها شرکت برنده در مزایده شرکتی است که از همه جهات بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، به ورود این کمیسیون به موضوع بررسی مزایده ها خبر داد و افزود: شرکت های دولتی و خصوصی باید پایبند به اصول قانونی مناقصه باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: