تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۹۶۱
تعداد بازدید: ۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) به عنوان مرکز تحقیق و توسعه صنعتی کشوری از سوی وزارت صنعت،معدن و تجارت انتخاب شد.
به گزارش مارین نیوز، از بین صد شرکت و کارخانجات داخل کشور، مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) به عنوان شرکت برتر در حوزه R&D (تحقیق و توسعه) صنعتی انتخاب و از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفت. این شرکت که توانسته در سالهای اخیر از رشد و تحول قابل توجهی برخوردار باشد و در حوزه طراحی و ساخت شناورهای خاص و همچنین تجهیزات، مهندسی و اجرای سکوهای نفتی و گازی به موفقیت ها و رکوردهای خوبی دست یافته است. 
مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در سالهای اخیر بازارهای جدیدی را بدست آورده که یکی از مهم ترین آنها در حوزه تحقیق و توسعه تعمیرات اساسی دکل های حفاری (جک اپ ها) بوده است.
ایزوایکو در سال 92 به این بازار ورود و تاکنون توانسته 6 دکل حفاری را تعمیرات اساسی نماید. همچنین شکستن رکورد گذشته خود در راه اندازی سکوهای گازی پارس جنوبی از 160 روز در فاز 16 به 62 روز در فاز 18 نیز از جمله دیگر مزیت های حوزه تحقیق و توسعه این شرکت می باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: