تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۹۶۷
تعداد بازدید: ۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
دانشگاه خلیج فارس و بنیاد ملی نخبگان با حمایت سایر ارگانهای دریایی کشور در تاریخ 17 الی 19 اسفندماه 1395 رویداد ملی کارآفرینی اسباب بازی ها و سرگرمی های دریایی را برگزار می نمایند.
به گزارش مارین نیوز، دانشگاه خلیج فارس و بنیاد ملی نخبگان با حمایت سایر ارگانهای دریایی کشور در تاریخ 17 الی 19 اسفندماه 1395 رویداد ملی کارآفرینی اسباب بازی ها و سرگرمی های دریایی را برگزار می نمایند.
بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد ملی کارآفرینی، در این رویداد فرصت های واقعی کسب و کار، نیازها و چالش های صنعت اسباب بازی های دریایی ارایه و با تشکیل تیم ها، ایده پردازی و توسعه کسب و کار و در نهایت ارایه نتایج و دستاوردهای تیم ها به سرمایه گذاران و صنعتگران این حوزه (به عنوان تسهیلگر و یا سهام دار تیم) ارایه می گردد. 
لازم به ذکر است که این رویداد در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی برگزار می گردد. 
بخش دانشجویی شامل : ارائه ایده، برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی در زمینه اسباب بازی، نگارش طرح تجاری و داوری آنها و احیاناً ارائه یک مدل از پیش ساخته شده، می باشد. 
بخش دانش‌آموزی به عنوان بخش جانبی رویداد تنها شامل بخش ارائه ایده ها و داوری خواهد بود. 


علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال ایده ها و تشکیل تیم می توانند به سایت رویداد ملی کارآفرینی اسباب بازی ها و سرگرمی های دریایی به آدرس ste.pgu.ac.ir مراجعه و یا با دبیرخانه این رویداد به آدرس زیر مکاتبه نمایید.

ایمیل : ste@pgu.ac.ir
تلفن تماس : 31222080-077                                              
فاکس : 33445182-077
دبیر خانه بوشهر- بلوار خلیج فارس- دانشگاه خلیج فارس– معاونت پژوهش و فناوری 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: