تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۹۸۶
تعداد بازدید: ۴۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس در محدوده ای به مساحت 1100 هکتار در 37 کیلومتری غرب بندرعباس و در سواحل خلیج فارس ایجاد گردیده است، تصاویری از این مجتمع کشتی سازی و فراساحلی را می بینیم.
به گزارش مارین نیوز، منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس در محدوده ای به مساحت 1100 هکتار در 37 کیلومتری غرب بندرعباس و در سواحل خلیج فارس ایجاد گردیده است. این منطقه با توجه به موقعیت طبیعی، جغرافیایی و برخورداری از حوضچه آرامش به مساحت 380 هکتار و همچنین برخورداری از تسهیلات قانونی منطقه ویژه به منظور توسعه صنعت و تجارت در محدوده صنایع کشتی سازی و صنایع فراساحل و سازه های مرتبط دریایی و فعالیت های خدماتی و صنایع دریایی و همچنین صنایع پایین دستی و ایجاد کارخانجات مرتبط با امر کشتی سازی و تأمین منافع اقتصادی، اجتماعی، ملی و استفاده از آخرین فن آوری های مرتبط با افزایش شغل ایجاد گردیده است.
از نظر جغرافیایی این منطقه از طریق خلیج فارس به آب های بین المللی به اقصی نقاط دنیا دسترسی دارد و با توجه به تردد هزاران شناور بصورت سالیانه در خلیج فارس، میتواند علاوه بر کمک به ساخت انواع شناورها، کمک شایان توجهی در جهت تعمیرات شناورهای مختلف و انواع خدمات و فعالیت های بندری انجام دهد.


























نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
مساحت یارد ایزوایکو دهها برابربزرگتر از یارد دوبی میباشد ولی کارایی این کجا و آن کجا.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: