تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۰۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با اتکا به توانمندی های داخلی و با بهره گیری از مدیریت جهادی، نداجا توانسته با اقتدار در آب های آزاد جهان حضور یابد و به آبادانی سواحل مکران بپردازد.
به گزارش مارین نیوز، امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه همایش مدیریت جهادی و امنیت ملی گفت : با توجه به اینکه کشور ما آرمان هایی دارد و طبق آن آرمان ها حرکت می کند در جهان با دشمنانی نیز مواجه است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: برای مقابله با دشمنان و برطرف کردن نیازهای داخلی و کاستن آسیب ها در مقابل دشمنان باید به مدیریت توجه ویژه کرد.
دریادار سیاری با بیان اینکه در ارگان ها و دستگاه ها در سراسر کشور شاهد مدیریت های مختلف هستیم افزود: اما سبکی که رهبری مطرح نمودند مدیریت جهادی است ولی اینکه مدیریت و مدیر جهادی چه ویژگی هایی دارند باید بررسی شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: برای گفتمان کردن این مدیریت راهبردی تصمیم بر آن شد که اولین همایش سراسری مدیریت جهادی و امنیت ملی در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به جلسات مختلف قبل از همایش تصریح کرد: در این جلسات گفتمان سازی پیرامون مدیریت جهادی میان اندیشمندان و صاحب نظران صورت گرفت تا در همایش اصلی مطرح شود.
دریادار سیاری گفت: به دنبال آن هستیم تا ویژگی های مدیریت جهادی مدنظر مقام معظم رهبری و چگونگی تعمیم آن در جامعه بررسی و گفتمان سازی کنیم که این موضوع با نگاه و توجه به توانمندی داخلی و مدیریتی بر مبنای ارزش های دینی است.
وی با بیان اینکه مصداق های زیادی در بحث مدیریت جهادی در کشور داریم یادآور شد: مدیریت جهادی در دوران جنگ تحمیلی یک الگو است ولی باید این نمونه ها جمع آوری و الگوسازی شود.
دریادار سیاری ادامه داد: این گفتمان باید مدیریت دانش شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به استقرار نیروی دریایی در سواحل مکران بعنوان مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری نیروها در سواحل مکران استقرار پیدا کردند که این موضوع متکی بر مدیریت جهادی است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: