تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۰۲۲
تعداد بازدید: ۱۳۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه جهانی دریانوردی و سازمان بنادر و دریانوردی ایران علاوه بر برگزاری دوره‌های مشترک در زمینه‌های مربوط بر توسعه تخصصی حوزه‌های دریایی و دریانوردی تاکید شد.
به گزارش ایسنا، دانشگاه صنعتی شریف در راستای همکاری صنعت و دانشگاه، اقدام به امضای تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه جهانی دریانوردی (WMU) و سازمان بنادر و دریانوردی ایران کرده است.
در این تفاهم‌نامه 5 ساله که از سوی دکتر فتوحی، رییس دانشگاه صنعتی شریف، دکتر کلوپاترا دومبیا هنری، رییس دانشگاه جهانی دریایی و مهندس محمد سعیدنژاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به امضا رسید، بر توسعه همکاری‌های نهادهای مذکور تاکید شد.
تمرکز اصلی این تفاهم‌نامه بر توسعه تخصصی برای سازمان بنادر و دریانوردی با مدرک مشترک از دانشگاه صنعتی شریف و WMU است.
برگزاری دوره‌های دکتری رشته امور دریایی، دوره‌های کارشناسی ارشد رشته امور دریایی، برگزاری آموزش از راه دور، توسعه تخصصی برای سازمان بنادر و دریانوردی و ذی‌نفعان بندری و دریایی با مدرک مشترک از دانشگاه دریانوردی جهانی (WMU) و دانشگاه صنعتی شریف (SUT) و کارگاه‌ها، سمینارها و سمپوزیوم‌ها (نشست‌های مشترک) در زمینه امور دریایی از دیگر زمینه‌های همکاری‌های این تفاهم‌نامه است.
آموزش دریانوردی، مدیریت انرژی دریایی، حقوق و سیاست دریایی، مدیریت ایمنی و محیط زیست دریایی، پایداری، اداره و مدیریت اقیانوس‌ها، مدیریت بندر، مدیریت کشتیرانی و لجستیک از جمله رشته‌هایی است که بر اساس این تفاهم‌نامه باید برگزار شود.
علاوه بر آن بر برگزاری دوره‌های کارشناسی ارشد آموزش از راه دور رشته‌های مدیریت اجرایی دریایی، حقوق دریایی بین‌المللی، بیمه دریایی، انرژی دریایی، ایمنی و امنیت دریایی و کارشناسی ارشد رشته‌های حقوق در گرایش‌های حقوق دریایی بین‌المللی تاکید شد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد هوشیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
1
بیسار عالی درود بر جناب استاد سعید نژاد مدیر کل محترم سازمان بنادر ودریانوردی ایران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: