تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۰۳۰
تعداد بازدید: ۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
استاندار هرمزگان گفت : وضعیت ورود پساب به دریا در بندرعباس همواره مورد انتقاد قرار گرفته و ورود فاضلاب به دریا برای این شهر مناسب نیست.
به گزارش مارین نیوز، جاسم جادری شامگاه چهارشنبه در نشست مشترک با وزیر نیرو، نمایندگان مردم استان در مجلس و مدیران صنعت آب و برق استان هرمزگان، عنوان کرد : از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون به 270 روستا در استان هرمزگان آبرسانی شده و در بخش برق نیز 700 مگاوات به ظرفیت تولید برق استان اضافه شده است.
استاندار هرمزگان ادامه داد : سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث سد برای تامین آب در استان وجود دارد که نیاز است ساز و کار این سرمایه گذاری توسط وزارت نیرو مشخص شود.
استاندار هرمزگان به مشکل ورود پساب فاضلاب بندرعباس به دریا اشاره کرد و بیان داشت : وضعیت ورود پساب به دریا در بندرعباس همواره مورد انتقاد قرار گرفته و ورود فاضلاب به دریا برای این شهر مناسب نیست و درخواست داریم این مشکل نیز با حمایت وزارت نیرو رفع شود.
جادری تصریح کرد : همچنین درخواست داریم تدابیری اتخاذ شود که روان آب‌ها و رودخانه های موجود در استان هرمزگان به عنوان آب مرزی تعریف شوند تا بتوان اقدامات لازم را برای مهار و استفاده از آنها انجام داد.
وی گفت : از اقدامات شاخص انجام شده در هرمزگان برق‌رسانی به روستاهای استان بوده که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

منبع : فارس 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: