تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۰۳۶
تعداد بازدید: ۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
به منظور برطرف کردن لکه های نفتی و جلوگیری از انتشار آن بر روی سطوح آب استاندارد سازی جاذب های نفتی با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی انجام گرفت.
به گزارش مارین نیوز، آلودگی ها به وجود آمده توسط لکه های نفتی امروزه یکی از مشکلات زیست محیطی به شمار می آید از سویی دیگر هنگام ایجاد لكه‌های نفتی برطرف كردن این لكه‌ها ضرورتا مستلزم مسدود كردن و جلوگیری از انتشار بیشتر در اسرع وقت است. 
در همین خصوص ستاد توسعه فناوری صنایع دانش بنیان دریایی علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای اجرای سیاست استفاده حداکثری از توان و منابع داخلی، در تامین هزینه‌های استاندارد‌سازی تجهیزات دریایی ساخت داخل از صنایع داخلی مشارکت می‌کند.
به همین منظور این ستاد، از استانداردسازی تولید انواع بوم، پد و بالشتک با الیاف ویژه توسط شرکت پاک کوشش کار حمایت کرده است. این محصولات با محدود کردن گسترش لکه نفتی و جذب آن کمک شایانی در حفظ محیط زیست دریایی خواهند داشت. 
بر اساس این گزارش، بوم جاذب جهت محصور کردن لکه های نفتی و جذب نفت در اندازه های متفاوت، بالشتک های جذب کننده نفت در اندازه های متفاوت و پد و شیت های جذب کننده نفت در اندازه های متفاوت از انواع جاذب های نفتی استاندارد شده هستند که میتوان به آن اشاره کرد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: