تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۰۳۸
تعداد بازدید: ۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد جهت طراحی، ساخت و تحویل ۱۰ فروند شناور آلومینیومی به روش ارزیابی کیفی، مناقصه عمومی برگزار نماید.
به گزارش مارین نیوز، سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد جهت "طراحی، ساخت و تحویل ۱۰ فروند شناور آلومینیومی" به روش ارزیابی کیفی، مناقصه عمومی برگزار نماید.
از این رو سازمان بنادر و دریانوردی اقدام به برگزاری مناقصه عمومی برای طراحی، ساخت و تحویل ۱۰ فروند شناور آلومینیومی به شماره مناقصه ۱۰۳۸/ME/۹۵ نموده است. 
علاقه مندان واجد شرایط بمنظور انجام فرآیند ارزیابی کیفی می توانند حداکثر تا روز یکشنبه مورخ 1395/10/12 از طریق یکی از موارد ذیل جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی اقدام نمایند :
  1. از طریق وبگاه IETS.MPORG.IR ( با عضویت در وبگاه )
  2. دریافت لوح فشرده حاوی فایل اسناد مذکور ، با ارائه معرفی نامه کتبی از شرکت و اصل فیش بانکی واریزی به مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ ریال به حساب سیبا شماره ۲۱۷۶۴۵۹۰۰۱۰۰۹ بانک ملی ایران بنام سازمان بنادر و دریانوردی به دبیرخانه مرکزی این سازمان به نشانی ذیل آگهی مراجعه نمایند.
  • محل و مهلت تسلیم اسناد و مدارک و کاربرگ های تکمیل شده ارزیابی کیفی : دبیرخانه مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی واقع در طبقه همکف و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه  تاریخ  1395/11/02 می باشد. تأکید می گردد در مقابل تحویل اسناد تکمیلی رسید دریافت دارید.
  • جلسه پرسش و پاسخ رأس ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه تاریخ 1395/10/19 در محل اداره کل تأمین و نگهداری تجهیزات واقع در طبقه پنجم آدرس ذیل آگهی تشکیل شده و حضور نماینده مطلع فنی و بازرگانی کلیه سازندگان که تمایل به شرکت در ارزیابی کیفی مناقصه را دارند با همراه داشتن معرفی نامه کتبی ضروری می باشد.
دورنگار :   ۸۸۶۵۱۱۹۱-۰۲۱    تلفن:    ۸۴۹۳۲۳۵۱-۰۲۱    
رایانامه :    Technical@pmo.ir



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: