تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۰۵۸
تعداد بازدید: ۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: زنده نگاه‌داشتن فرهنگ پایداری و مقاومت، نیازمند هنر است که مسئولین عرصه فرهنگ و هنر کشور در این زمینه کم نگذاشته‌اند.
به گزارش مارین نیوز، امیر دریادار دوم حسین آزاد با یاد از شهدای 8 سال جنگ تحمیلی در شب خاطره "یاد سهند، یار سبلان" بر عرشه ناو شکن جماران تصریح کرد: پیشکسوتان نیروی دریایی به یاد دارند دوران جنگ تحمیلی بسیار سخت بود و اگر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مدیریت در دریا در آن زمان را بر عهده نداشت، سرنوشت نامشخصی برای کشور رقم می خورد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ادامه داد: نیروی دریایی براساس داشته‌ها و اطلاعات رزمی که از 6 ماه قبل از تجاوز رژیم بعث آماده کرده بود، کمترین آسیب را دید و کاری کرد تا زیرساخت‌های کشور کمترین آسیب را ببینند.
آزاد بیان کرد: نیروی دریایی اقتصاد جنگ را از ابتدا تا آخر مدیریت کرد و اگر توسط کشورهای دیگر از عراق در جنگ تحمیلی پشتیبانی صورت نمی‌گرفت، بعثی‌ها بیش از 6 ماه تاب جنگ را نداشتند.
وی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون مرزهای خود را تا نیم‌کره شمالی افزایش داده است و حتی تا نیمکره جنوبی و اقیانوس هند نیز در حال دفاع هستیم که همه آن‌ها به واسطه راهبردهای امام خمینی(ره) و هدایت مقام معظم رهبری صورت گرفته است.
فرمانده منطقه یکم نداجا افزود: حضور ایران اسلامی در دریا عظمت ملت و اقتدار انقلاب اسلامی است و اعتقاد داریم امروز نوک حمله عرصه رسانه در بخش‌های فرهنگی و هنری است که رسانه‌های مکتوب دراین‌بین گوی سبقت را ربوده‌اند که باید به تلاش فعالین متصدیان در این حوزه آفرین گفت.
وی در پایان گفت: زنده نگه‌داشتن فرهنگ پایداری و مقاومت نیازمند هنر است که مسئولین این راه در کشور کم نگذاشته‌اند و با الطاف الهی امیدوارم در این راه موفق باشیم.

منبع : ایسنا 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: