تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۰۶۱
تعداد بازدید: ۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت از محیط زیست : در کل دنیا 189 کشور ساحلی و 200 منطقه دریایی وجود دارد که خلیج فارس یکی از مناطق بسیار حساس در بحث آلودگی های زیست محیطی محسوب می شود.
به گزارش مارین نیوز، هجدهمین نشست کارگروه ملی ساماندهی سواحل، ‌بنادر و جزایر به همراه نهمین نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل هرمزگان و سومین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال و اراضی ملی و منابع طبیعی هرمزگان به طور مشترک در بندرعباس برگزار شد.
در این نشست که در سالن جلسات اسانداری هرمزگان برگزار شد، پروین فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور طی سخنانی به ابعاد زیست محیطی راه اندازی صنعت بازیافت کشتی در ایران پرداخت.
وی اظهار داشت : در کل دنیا 189 کشور ساحلی و 200 منطقه دریایی وجود دارد که خلیج فارس یکی از مناطق بسیار حساس در بحث آلودگی های زیست محیطی محسوب می شود.
معاون دریایی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور توسعه انرژی های پاک، طبیعت گردی و گردشگری دریایی را به عنوان مهم ترین فرصت های سرمایه گذاری در حوزه ساحل و دریا دانست و گفت: اگر به دنبال صنعتی شدن، توسعه دریامحور و شکوفایی اقتصادی هستیم باید روی چنین حوزه هایی بیشتر تمرکز کنیم که میزان اشتغالزایی بسیار بالایی دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: