تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۰۷۰
تعداد بازدید: ۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
مسئول پشتیبانی و اجرای پایگاه اطلاعات دریایی ایران Imarine : تولیدکنندگان تجهیزات دریایی ساخت داخل می توانند با استفاده از سامانه ثبت تجهیزات دریایی بومی، نسبت به درج اطلاعات محصولات خود اقدام نمایند.
به گزارش مارین نیوز، مسئول پشتیبانی و اجرای پایگاه اطلاعات دریایی ایران Imarine با بیان اینکه به همت و حمایت ارگان های مختلف صنایع دریایی درسال 1394 رونمایی و به بهره برداری رسید، افزود : این پایگاه متشکل از بخش ها و سامانه های مختلفی بوده که تلاش بر آن بوده تا تمامی حوزه ها و شاخه های صنعت دریایی کشور و جهان را پوشش دهد. 
میثم مغاره در ادامه افزود : صنعت دریایی از صنایع وسیع، مهم و استراتژیک یک کشور بوده که از شاخه ها و زیرشاخه های بسیاری تشکیل شده است. به جرأت می توان گفت یکی از مهمترین بخش های این صنعت، تجهیزات دریایی است. در واقع تجهیزات دریایی حکم اعضا و جوارح بدنه اصلی این صنعت را دارد. 
وی با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخل موضوعی بوده است که در چند سال اخیر بیشتر از پیش مورد توجه دولتمردان، مسئولین و مردم عزیزمان قرار گرفته است، بیان داشت : این حمایت در صنعت دریایی نیز نفوذ کرده و صنعتگران را به سوی استفاده از تجهیزات ساخت داخل سوق داده است. یکی از راهکارهای بسیار مهم در خصوص تشویق بیش از پیش این رویکرد استفاده از تولیدات ساخت داخل، معرفی و ارائه عمومی و وسیع محصولات است. 
مسئول پشتیبانی و اجرای پایگاه اطلاعات دریایی ایران Imarine در ادامه بیان داشت : با وجود پایگاهی چون پایگاه اطلاعات دریایی ایران، فرصتی فراهم شد تا با رونمایی از سامانه ثبت تجهیزات دریایی بومی، بتوانیم در راستای تحقق این هدف گام برداریم. تولیدکنندگان تجهیزات دریایی ساخت داخل می توانند با استفاده از این سامانه که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است، نسبت به درج اطلاعات مجموعه و محصولات خود اقدام نمایند. پس از بررسی موارد ارسالی، این محصولات به صورت رایگان در پایگاه اطلاعات دریایی ایران معرفی خواهند شد و مشخصات آنها در نشریاتی چون کتاب اطلس تجهیزات دریایی ایران که در خصوص معرفی تجهیزات دریایی است، چاپ و ثبت خواهند گردید. 
مغاره اضافه کرد : همچنین پس از ثبت محصول کد رهگیری ارائه میشود که تولیدکننده می تواند با استفاده از آن کد در هر زمان، محصولات جدیدی را ثبت و عرضه نماید. علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.imarine.ir به صورت رایگان، از این سامانه استفاده کنند.
پایگاه خبری - تحلیلی مارین نیوز به منظور آشنایی بیشتر متخصصان این صنعت با این پایگاه، گزارش هایی را در روزهای آتی از بخش های مختلف این پایگاه اطلاعات دریایی منتشر خواهد نمود. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: