تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۰۷۶
تعداد بازدید: ۱۸۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
معاون رییس جمهور با بیان اینکه ۸۰ درصد ظرفیت صدرای بوشهر بلااستفاده است گفت: با توجه به ظرفیت بدون استفاده شرکت صدرا، این ظرفیتها سال آینده به تولید میرسد و اشتغال تا ۱۰ هزار نفر افزایش پیدا می‌کند.
به گزارش مارین نیوز، محمدباقر نوبخت صبح امروز در بازدید از شرکت صنعتی و دریایی ایران (صدرا) در بوشهر با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای بازگشت رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در این شرکت اظهار داشت : امروز که شاهد به ثمر رساندن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های صدرای بوشهر هستیم انرژی و نشاط و امیدواری در مسئولان و مردم ایجاد کرده که زمینه رونق بیشتر شرکت صدرای بوشهر سال آینده فراهم می‌شود.
معاون رئیس‌جمهور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر وجود ظرفیت‌‌های مهم تولیدی و اقتصادی در کشور گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی که با اعتقاد و اطمینان خاطر نکاتی در زمینه وجود ظرفیت‌های خالی در کشور بیان می‌کند اکنون این مهم در صدرای بوشهر شناسایی شده که از این ظرفیت باید استفاده حداکثری شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تحقق طرح‌های اقتصاد مقاومتی یکی از اهداف سفر به استان بوشهر است، بیان کرد : پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی با استفاده از توان و ظرفیت این استان در این سفر مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهای لازم در مورد تحقق این ظرفیتها ارائه می‌شود.
نوبخت با اشاره به اینکه توانمندی صدرای بوشهر بیش از حد فعلی است، افزود : اکنون 80 درصد ظرفیت صدرای بوشهر بلااستفاده است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این ظرفیت‌های سال آینده مورد استفاده و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
معاون رئیس جمهور از مثبت شدن تراز مالی صدرای بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: تراز مالی شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر که سال قبل منفی 900 میلیارد تومان بود با اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی، به مثبت 400 میلیارد تومان رسید.
وی از افزایش 2 هزار شغل جدید در صدرای بوشهر خبر داد و گفت : با استفاده از 80 درصد ظرفیت بلااستفاده صدرای بوشهر اشتغال در این مرکز صنعتی سال آینده تا 10 هزار نفر افزایش می‌یابد.
معاون رئیس‌جمهور تأکید کرد :‌ در این سفر به ظرفیت‌های مهم استان بوشهر از جمله قابلیت‌های صدرا مورد بررسی قرار می‌گیرد و از توانمندی‌ها و ظرفیتها استفاده‌ای بهینه می‌شود.
نوبخت با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های صدرای بوشهر در نشست تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد، تصریح کرد : هفته آینده نشست تخصصی با حضور مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء، صدرا، استاندار و نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در تهران برای استفاده بیشتر از ظرفیت صدرا تشکیل می‌شود.
وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه به عنوان نهادی مستقیم و با مسئولیت در عرصه‌های مختلف است، گفت : هر کاری که به توانمندی و افزایش صدرای بوشهر لازم باشد مورد توجه قرار می‌گیرد چرا که این ظرفیت در توسعه و اقتصاد ملی نقش تأثیرگذاری دارد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر سرمایه‌گذاری موقت دولت در صدرای بوشهر بیان کرد : باید سفارشاتی که این واحد صنعتی می‌تواند انجام دهد برای تقویت اشتغال‌زایی و تولید آن تسهیلات لازم فراهم شود و سفارشات در این حوزه به صدرای بوشهر سپرده شود.
معاون رئیس جمهور در پایان خاطر نشان کرد : ایران با کمک فرزندان خود و همه ظرفیتی که دارد می‌تواند در چارچوب اقتصاد مقاومتی در سطح بین المللی به جایگاهی برسد که شایسته مردم ایران زمین است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Ukraine
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
0
2
دوباره اواخر عمر دولت رسیده و شروع به وعده و وعید برای 4 سال بعدی کرده اند!

در چند ماه آتی منتظر وعده های قشنگ در تمام زمینه های صنعتی باید باشیم تا شاید کام مردم برای 4 سال دیگر ....
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: