تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۰۸۱
تعداد بازدید: ۱۱۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
وزیر صنعت، معدن و تجارت : شرکت طرف قرارداد کشتیرانی مجدداً مذاکراتی را در خصوص قرارداد عقد شده کشتیرانی ج.ا.ا، انجام داده تا بتواند کشتی‌های مورد نظر خود را خریداری و در قبال آن ما هرچه می‌‌توانیم به داخل کشور بیاوریم.
به گزارش مارین نیوز، محمدرضا نعمت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پاسخ به این سؤال که جریان اختلافات به‌وجود  آمده با وزیر نفت چیست، اظهار داشت : ما هیچ اختلافی با یکدیگر نداریم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سؤال دیگری درباره مفاد قرارداد های کشتی‌ سازی افزود : قرارداد جدید منعقد شده با کشتی‌ سازی قراردادی بر مبنای مشارکت است که توسط سازمان گسترش و نوسازی با یک شرکت کشتی‌ سازی کره‌ ای تنظیم شده و تاکنون مشارکت‌نامه و مقدمات این قرارداد به امضای طرفین رسیده است.
وی کرد : براساس توافقات این قرارداد مقرر شده تا طرفین قرارداد در شرکت کشتی‌ سازی خلیج‌ فارس با یکدیگر شریک شوند و به‌اتفاق اقدام به تولید کشتی کنیم.
نعمت‌زاده ادامه داد : مورد دیگر هم متعلق به شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی بوده که به قرارداد عقد شده در سال 2008 ارتباط  دارد که در این زمینه مبلغ 150 تا 160 میلیون دلار در مدت 8 سال گذشته به‌عنوان پیش‌پرداخت پرداخته شده بود اما این قرارداد به‌دلیل تحمیل تحریم‌ها متوقف شده بود.
وی عنوان کرد : شرکت طرف قرارداد کشتی‌رانی مجدداً مذاکراتی را انجام داده تا بتواند کشتی‌های مورد نظر خود را خریداری کند و در قبال آن ما هرچه می‌‌توانیم به داخل کشور بیاوریم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Ukraine
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
0
0
یعنی چه دقیقا: "... و در قبال آن ما هرچه می‌‌توانیم به داخل کشور بیاوریم."

آیا منظور ساخت برخی فروندها در ایران است؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: