تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۰۸۳
تعداد بازدید: ۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
دادستان هرمزگان گفت : بیشتر ناقضین حریم 60 متری سواحل استان دستگاه‌های دولتی هستند که باید ساخت و ساز آن‌ها در این حریم موردبررسی قرار گیرد.
به گزارش مارین نیوز، سعید اسدی با اعلام این خبر ‌افزود : حریم 60 متری سواحل هرمزگان باید از سوی تمامی دستگاه‌های دولتی، سایر ارگان‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی رعایت شود و در صورت تصرفات در این منطقه مطابق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.
دادستان هرمزگان با اشاره به دستور العمل جدید وزارت کشور در مورد حریم 60 متری سواحل، بیان کرد: دستور العمل جدیدی از طریق وزارت کشور به‌تمامی استانداران ابلاغ‌شده که در پیگیری تصرفات و حل اختلاف دستگاه دولتی در این زمینه به کمیسیون ماده 100 شهرداری‌ها محول شده است.
اسدی افزود: در این دستور العمل جدید آمده است استانداران موظف هستند که در صورت تصرفات و حل اختلاف دستگاه‌های دولتی گزارشات خود را در خصوص حریم 60 متری سواحل شهری به کمیسیون ماده 100 شهرداری و در خارج از شهر به کمیسیون ماده 99 این نهاد ارسال کنند.
وی اضافه کرد: پیگیری نتایج بررسی پرونده تصرفات حریم 60 متری ساحل از طریق استانداری‌ها صورت می‌گیرد، هرچند دادستانی استان نیز در مورد چند پرونده ساخت و ساز غیرقانونی در حریم 60 متری بندرعباس منتظر اعلام نتیجه این کمیسیون است.
دادستان هرمزگان خاطرنشان کرد: باید کلیه مجوز‌های ساخت و ساز با رعایت حریم 60 متری ساحل باشد و مجوزهای نیز که قبلاً در این حریم صادرشده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع : ایسنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: