تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۱۱۱
تعداد بازدید: ۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
مقام ارشد شرکت نفت خزر : پویایی و ادامه حیات سازمان بدون بهره گیری از نظرها كارشناسی، انتقادها و پیشنهادهای كارشناسی و سازنده كاركنان امری غیر ممكن می باشد.
 به گزارش مارین نیوز، نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شركت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد. 
بر اساس این گزارش فرهنگ خطیبی مقام ارشد شرکت نفت خزر ضمن تاكید بر تشكیل هدفمند و موثر این گونه نشست ها همسو با اهداف و ماموریت های سازمانی اظهار داشت : پویایی و ادامه حیات سازمان بدون بهره گیری از نظرها كارشناسی، انتقادها و پیشنهادهای كارشناسی و سازنده كاركنان امری غیر ممكن می باشد. وی همدلی و تبادل افكار بین كاركنان در سطوح مختلف را رمز موفقیت برای نیل به اهدف سازمانی دانست . 
خطیبی مسائل مربوط به برنامه ریزی تعمیرات و نگهداشت ناوگان دریایی شامل سكوی نیمه شناور ایران امیركبیر و شناورهای چند منظوره كاسپین و همچنین اجرای عملیات راهبری و تداوم فعالیت های اكتشافی را به عنوان برنامه های محوری و از اولویت های كاری شركت نفت خزر برشمرد. 
وی با اشاره به فعالیت های گسترده اكتشافی انجام شده و در دست اجرا در دریای خزر و استانهای ساحلی، ایجاد زمینه های لازم برای اجرای پروژه های توسعه ای و سرمایه گذاری های كلان را از اهداف آتی و مهم این شركت عنوان نمود .
بر اساس این گزارش طیبه خاكی رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) را از اولویت های واحد IT برشمرد . وی در این زمینه افزود: فرآیندها و دارایی های اطلاعاتی در شركت نفت خزر واقع در ستاد، منطقه عملیاتی خزر و ناوگان دریایی توسط این سیستم پوشش داده 
می شوند . 
در ادامه این نشست مدیران و روسای دیگر واحدها ضمن بیان دیدگاهها و نظرهای خود در سطح سازمان و واحدهای خود، راهکارها و پیشنهادهایی را به منظور بهبود فعالیت های جاری در سازمان ارائه نمودند. 
شایان ذكر است جلسات هم اندیشی شرکت نفت خزر هر ماه به منظور بررسی اهداف و برنامه های در حال انجام و تصمیم گیری در خصوص برنامه های آتی شرکت با هدف بهره گیری از نظرات همکاران تشکیل می گردد. 
منبع : روابط عمومی شركت نفت خزر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: