تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۱۱۵
تعداد بازدید: ۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
ستاد دریایی به منظور اجرایی سازی نقشه راه فناوری های دریایی در کشو و توسعه صنعتی در این حوزه اولین جلسه از کمیته تخصصی محور ربات‌های زیرسطحی از طرح تدوین نقشه راه فناوری‌های دریایی کشور را برگزار کرد.
به گزارش مارین نیوز، ستاد صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی ریاست جمهوری به منظور اجرایی سازی نقشه راه فناوری های دریایی در کشو و توسعه صنعتی در این حوزه اولین جلسه از کمیته تخصصی محور ربات‌های زیرسطحی از طرح تدوین نقشه راه فناوری‌های دریایی کشور را برگزار کرد که در این جلسه شناسنامه‌فناوری در محور انواع ربات‌های زیرسطحی ارائه شد.
سیدحسین حسینی، مسئول دبیرخانه اجرایی سازی نقشه راه فناوری ستاد دریایی، در این جلسه صنایع دریایی کشور را از صنایع مادر در کشور خواند و گفت: صنایع دریایی در کشور در توسعه صنعتی کشور نقش مهمی را ایفا می‌کند و در این خصوص تا کنون ستاد فعالیت های زیادی به منظور دستیابی توسعه صنعتی در کشور به انجام رسانده است. 
در بخش دیگری از این نشست حسن صیادی و تیمی از دانشجویان ایشان به ارائه شناسنامه فناوری در محور انواع ربات‌های زیرسطحی پرداختند.
لازم به ذکر است این جلسه با حضور حسن صیادی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف، مهدی لویی‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و عضو پژوهشکده علوم و تکنولوژی اصفهان، حاتم قاسم‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و نمایندگان سازمان صنایع دریایی ودجا، شرکت نفت خزر، شرکت نفت فلات قاره ایران، شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران، شرکت نفت و گاز پارس، شرکت مدیریت کشتی (شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران) و شرکت دانش‌بنیان سپهر سیستم اندیش برگزار شد. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: