تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۱۱۷
تعداد بازدید: ۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی : این ستاد تلاش دارد تا با استفاده از ابزارهای حمایتی همچون حمایت و مشارکت در طرح های فناورانه، تعریف انواع پروژه های کسری خدمت، حمایت از پایان نامه ها، استفاده از ابزارهای موجود در بنیاد ملی نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران در راستای اجرایی سازی نقشه راه بپردازد.
به گزارش مارین نیوز، دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی ریاست جمهوری در جلسه کمیته راهبری نقشه راه فناوریهای دریایی کشور با اشاره به اهمیت نقشه راه فناوریهای دریایی در کشور اظهار کرد : تدوین نقشه راه فناوریهای دریایی که از اواسط سال 93 مراحل تدوین خود را شروع کرد و تا پایان سال 94 مورد جمع بندی و توافق بیش از 18 سازمان فعال در حزه دریا قرار گرفت.
محمد سعید سیف در ادامه افزود : این نقشه راه بارها در پنل های مختلف در دو سال اخیر مورد نقد و بررسی و اصلاح قرار گرفت و مورد تایید بیش از 300 استاد دانشگاه در حوزه های تخصصی خود قرار گرفت.
دیبر ستاد توسعه فناوری صنایع دانش بنیان دریایی با اشاره به استفاده از انواع ابزارهای حمایتی توسط ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی بیان کرد : ستاد با طرح برنامه ریزی های مدون توانسته است به تدوین نقشه راه فناوری های دریایی دست پیدا کند و در این راستا تلاش دارد تا با استفاده از ابزارهای حمایتی همچون حمایت و مشارکت در طرح های فناورانه، تعریف انواع پروژه های کسری خدمت، حمایت از پایان نامه ها، استفاده از ابزارهای موجود در بنیاد ملی نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران در راستای اجرایی سازی نقشه راه بپردازد.
سیف با اشاره به رشد شرکت های دانش بنیان در حوزه دریا گفت : از ابتدای فعالیت های ستاد توانسته اییم با حمایت های لازم و برگزاری جلسات مشترک با سازمانهای مرتبط تعداد شرکت های فعال در این حوزه را افزایش دهیم به طوری که اکنون 40 شرکت دانش بنیان فعال وجود دارد. 
‌بر اساس این گزارش ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی، نشستی با حضور اعضای شورای راهبری نقشه راه فناوری های دریایی به منظور عملیاتی شدن و نهایی سازی نقشه راه برگزار کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: