تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۱۵۶
تعداد بازدید: ۱۵۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) گفت : برای تبدیل شدن این مجموعه به یکی از پنج شرکت برتر کشتی سازی در جهان برنامه ریزی پنج ساله انجام شده است.
به گزارش مارین نیوز، حمید رضاییان اصل چهارشنبه در حاشیه بازدید سفیر فرانسه از این مجموعه اظهار داشت : این برنامه از سال جاری میلادی آغاز شده و تحول چشمگیری را در زمینه کشتی سازی و تعمیر کشتی ایجاد خواهد کرد.
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ادامه داد : در حال حاضر ایزوایکو تنها شرکت کشتی ساز و تعمیر کننده کشتی منطقه در ابعاد مختلف و حجم های متفاوت آبخور است.
وی اضافه کرد : این مجموعه اکنون نیز در حال رشد سریعی بوده و شرکت های زیر مجموعه آن سرمایه های بزرگی برای کشور محسوب می شوند.
رضاییان اصل خاطر نشان کرد : توسعه یارد شرکت کشتی سازی عظیم گسترش که اجازه فعالیت و مانور بیشتری را به آن می دهد یکی از ظرفیت های ایزوایکو برای آینده محسوب می شود.
مدیرعامل ایزوایکو خاطر نشان کرد : در حوزه ساخت و نصب سکوهای نفتی نیز این مجموعه دارای ظرفیت های خوبی بوده و سکوی نفتی B 17 پارس جنوبی که در حال ساخت است به زودی گازدهی می شود.

به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران همراه با ریاست جمهور در سفر چند روزه سال گذشته به ایتالیا و فرانسه، رایزنی های صنعتی اقتصادی صنعت دریا را پیگیری نمود.             
گفتنی است در شرایطی که ایزوایکو در یک سال اخیر توانسته با بزرگترین بنگاه های صنعتی – اقتصادی حوزه دریا در آلمان، فرانسه، روسیه و کره تفاهمنامه همکاری به امضا برساند، شرایط پساتحریم و همچنین دست یافتن به تکنولوژی های روز و تلفیق آن با تجربه ارزشمند مهندسی و عملیاتی دوران تحریم باعث شده تا سایر کشورهای صاحب تکنولوژی صنعت دریا نیزمدنظر قرارگیرند.
این تحولات درحالی است که مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در چهارسال اخیر توانسته صنعت ورشکسته دریا درکشور را به صنعتی سودده با توان مهندسی و عملیاتی بالا تبدیل نماید و اکنون با همکاری با بزرگترین صنایع دریایی دنیا به عنوان یکی از بزرگترین برند های جهانی صنعت ساخت کشتی های مختلف، سکوهای گازی و نفتی و تعمیرات اساسی دکل های نفتی در اروپا و دنیا شناخته شده است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
متاسفانه شعار پشت سر شعار هم این شعارها وضعیت را به اینجا کشانده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
جالبه در حالی که این صنعت در کشور های صاحب صنعت کشتی سازی ضرر ده هست چطور آقایون به فکر افتادن ...
احتمالا میخوان عین خودرو سازی کنن اینو
ناشناس
|
Ukraine
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
خسته نباشید آقای رضاییان!
چشم امید صنعت کشتی سازی به شماست. انشاء الله که روز به روز بهتر بشود با توانمندی ها و دلسوزیهای شما.

فقط خواهشا بجای 4-5 تا جوینت خارجی، یک جوینت درست وحسابی پیدا کنید که متحد واقعی شما باشد نه صرفا یک پیمانکار!. ضمنا به اروپایی ها کمتر اعتماد کنید . اینها سراب هستند نه دریا!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
متاسفانه شما شش سال مدیر عامل مجتمع بودی و برنامه شش سال کار نکردید حال فکر برنامه پنج ساله هستید. سازمان گسترش از مشکلات مدیریتی در کشتی سازی آگاه است ایشان مدیریت تنشزایی دارند ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: