تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۱۹۲
تعداد بازدید: ۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات پیشرفته و بدون ایجاد توقف در عملیات تولید، انتقال روزانه 15 میلیون متر مکعب گاز ترش از پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی به فاز 19 با موفقیت به پایان رسید.
به گزارش مارین نیوز، محمدرضا نجفی رئیس تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه نهم با بیان افزایش مصرف گاز در اوج سرمای زمستان و مشکلات به‌وجود آمده در خط انتقال گاز از سکوی دریایی به فاز 19 پارس جنوبی گفت: عملیات انتقال گاز ترش از طریق پالایشگاه نهم به وسیله‌ی خط لوله‌ی 30 اینچ به طول 3 کیلومتر به فاز 19، با موفقیت به پایان رسید.
نجفی در ادامه افزود: عملیات انتقال گاز ترش از پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی به فاز 19 با تلاش خستگی‌ناپذیر متخصصان و کارکنان پالایشگاه نهم در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن به پایان رسید.
رئیس تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه نهم خاطرنشان کرد: انجام این عملیات مهم با تصمیمات و برنامه‌ریزی دقیق، در جهت افزایش تولید پایدار گاز در فاز 19 پارس جنوبی، با ارسال روزانه 15 میلیون متر مکعب گاز ترش محقق گردید.
وی در ادامه عنوان داشت: عملیات انتقال گاز در دو بخش فرایند در داخل سایت و فرایند در سیستم‌های کنترل و نرم‌افزاری در اتاق کنترل با تلاش تیم متخصصان به صورت کاملا هماهنگ و منسجم هدایت و رهبری شد.
نجفی با بیان مهمترین اقدامات انجام شده در انجام این عملیات مهم از طریق واحد ابزار دقیق پالایشگاه نهم تصریح کرد: عملیات نصب و راه‌اندازی شیر کنترلی، کابل کشی و کنترل دقیق عملیات از مهمترین اقدامات انجام شده می‌‌باشد.
این مقام مسئول گفت: در حال حاضر عملیات انتقال گاز به فاز 19 با انجام فرآیندهای ایمنی و تمهیدات لازم به صورت کامل و پیوسته در مدار تولید قرار دارد.
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: