تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۲۲۲
تعداد بازدید: ۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از برگزاری اولین جشنواره ایتاپ (ایده تا پدیده) 19 اسفندماه در این مرکز خبر داد و گفت: علاقه مندان تا پنجم اسفند ماه فرصت دارند که ایده‌های خود را در سامانه اینترنتی جشنواره ثبت کنند.
به گزارش مارین نیوز، دامون رزمجوی با اعلام این خبر اظهار داشت : دانشگاه علوم  فنون دریایی خرمشهر در راستای ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری و حمایت از ایده های برتر به منظور تولید ثروت از داشته های فکری، جشنواره ایتاپ (ایده تا پدیده) را با همکاری پارک علوم و فناوری استان خوزستان به میزبانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار می کند.
مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تصریح کرد : این جشنواره در سطح خرمشهر و آبادان برگزار می شود و شرکت برای عموم آزاد است.
وی تاریخ برگزاری جشنواره ایتاپ (ایده تا پدیده) را ۹ اسفند امسال اعلام کرد و افزود : ایده دهندگان علاقمند برای شرکت در این جشنواره می توانند ایده های خود را تا پنجم  اسفند امسال به سامانه ارسال ایده ها به آدرس www.itapf.ir ارسال کنند.
رزمجوی در ادامه به هدف از برگزاری این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: هدف از این جشنواره طرح ایده های نو در زمینه های مختلف همچنین آشنایی عموم با نهادهای حمایت کننده از این ایده ها از جمله پارک علوم و فناوری و مرکز رشد است.
وی ادامه داد: این جشنواره همراه با جوایز ارزنده ای بوده و ایده های برتر  نیز جذب مرکز رشد خرمشهر شده و از طرف این مرکز رشد حمایت مالی و پشتیابی خواهند شد.
مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در پایان اظهار کرد: پست الکترونیکی به آدرس roshd@kmsu.ac.ir و شماره تماس ۰۶۱۵۳۵۳۳۹۸۸ برای کسب اطلاعات بیشتر علاقمند شرکت در این جشنواره در نظر گرفته شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: