تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۲۴۱
تعداد بازدید: ۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مواج شدن دریا و ایجاد امواج 2 تا ۳ متری، لنج‌های کوچک و شناورهای سبک صیادی جنوب سیستان و بلوچستان از بعد از ظهر امروز تا ظهر یکشنبه هفته آینده از ورود به دریا خودداری کنند.
به گزارش مارین نیوز، علی ملاشاهی با اعلام این خبر اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز تا صبح یکشنبه هفته آینده روی دریا و سواحل استان وزش باد شدید با سرعت حدود 60 تا 755 کیلومتر بر ساعت رخ می‌دهد و روزهای در 2 روز آینده ارتفاع موج حدود 2 تا 3 متر برآورد می‌شود.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود : برای جمعه بعد از ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود در نواحی مرکزی دریا ارتفاع موج به حدود 3 تا 4 متر برسد.
وی با بیان اینکه روز جمعه روی دریا و سواحل رگبارهای پراکنده ملایم تا متوسط باران و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد، اضافه کرد : با توجه به متلاطم و طوفانی بودن دریا توصیه می‌شود مسئولان شیلاتی و بندری اقدامات لازم جهت حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی در زمان فوق، انجام دارند.
ملاشاهی بیان کرد : از عصر امروز در نواحی مرکزی، مرز غربی و نیمه جنوبی استان بر سرعت وزش باد افزوده شده و روزهای امروز و فردا وزش بادهای شدید جنوب- جنوب غربی خواهیم داشت که در برخی نقاط سبب ایجاد گرد و خاک، کاهش دید و در نقاط مستعد طوفان، گرد و خاک سبب اختلال در تردد جاده‌ای در محورهای مواصلاتی غرب استان می‌شود.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت : امشب رگبار باران و گاهی رعد و برق در شهرهای شمالی، زاهدان، نواحی مرکزی، شمال غرب و مرز غربی استان پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود : روز جمعه در اکثر نقاط استان رگبار باران و رعد و برق انتظار می‌رود و شدت بارش‌ها مربوط به نواحی مرکزی و جنوبی استان است که منجر به آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در برخی از این مناطق می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: